{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spektrum?
  • #1   2. aug 2009 Hvilke Spektrum anlæg snakker vi om ??

• #2   2. aug 2009 dem alle sammen;D altså hvad er forskellen på dem??

• #3   2. aug 2009 Prisen og med hvor nye de er ?

• #4   2. aug 2009 er der ingen forskel??

• #5   2. aug 2009 expo??

• #6   2. aug 2009 DX3S har telemetri osv, men kun DSM.
    DX3R har ikke telemetri, men har DSM2. Derfor er DX3R typisk at foretrække til banekørsel, hvor man sjældent bruger telemetri, men i stedet gerne vil have en hurtigere reaktion.

• #7   3. aug 2009 ok...hvor kan man få det billigst?? er der ikk nogen der har haft problemer med det?? hvor langt rækker det?

• #8   3. aug 2009 jeg har dx3r det virker kanon det regere utroligt hurtigt. er alle pengene vær gav 2600 for mit jeg købte mit hos fg-hobby

• #9   3. aug 2009 har DX3,0 og er også godt tilfreds med produktet købt brugt for 1000 kr men koster kun ca 1500 kr fra ny nu

• #10   3. aug 2009 har haft en dx3r og har nu en dx3s og jeg er mere tilfreds med dx3s da man holder bedre på den, og der er telemertri.
    angående dsm odsm2 så kan jeg ikke mærke nogen forskel, og begge sendere kan klare sig fint til banekørsel.

• #11   3. aug 2009 Hej
    DX2,0 har 2 kanaler og DX3,0 har 3 -ellers er de ens. Det er fine anlæg i en lækker kvalitet - og de kan efterhånden købes til fornuftige penge brugt.
    Eneste bagdel sammenlignet med 3S og 3R, er at 2,0 og 3,0 bruger 8 AA sendebatterier mod 3 seriens kun 4 stk.
    Der var på et tidspunkt nogle problemer med den modtager der hedder SR3000 - men den bliver lavet ub af Spektrum i England.
    Har selv alle anlæggene. Er meget glad for 3 S pga. displayet med direkte aflæsning af modtagebatteri spænding og motor temperatur. Glem rpm måler / hastighed - det er mega svært at få til at virke og meget følsomt overfor skidt ved den optiske sensor.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

• #12   3. aug 2009 Hej michael hvis du skal havde nyt anlæg anbefaler jeg KO PRO MARS Eller Futaba megatech

ligger godt i hånden og har en masse indstillings muligheder

vh Emil

• #13   3. aug 2009 er der ikke 2 modtagere med til dx3s?? hvis der er kan man så godt køre med det i to forskellige bil?? har det ikke også været på tilbud til 1300 kr?

• #14   3. aug 2009 jo der er 2 med til DX3S og du kan godt køre med 2 biler så.

• #15   3. aug 2009 +1 på hvad Niklas H siger.
    DX3R hvis reaktionstid er vigtigt.

• #16   3. aug 2009 r er ikke mærkbart hurtigere end s hvis du spørger mig, jeg har haft begge 2, og kan ikke mærke nogen forskel, men har selvf heller ikke kørt indendørs endnu med min s, samt kører heller ikke i top 10 men tror ikke det har så meget at sige, ellers havde alle sikkert skiftet til det.

• #17   3. aug 2009 Nu ved det ikke om det er fordi at jeg er computerspiller at jeg kan, men jeg kan bestemt godt mærke forskel. Det samme med PPM/PCM mode og HRS mode i Futaba. Og forskellen mellem Futaba og Spektrum. Men som sagt - jeg er computerspiller, så jeg kan mærke forskel på meget smiley

• #18   3. aug 2009 vi er vel alle sammen gamer et eller andet sted,, jeg kan også mærke forskel på de forskellige mus derfor jeg stadig sværger til ms3.0 smiley
    anyway, tror den forskel er så lille at det for mange er ubetydeligt, Hvorfor kører mange af topkørerne ellers ikke med DSM2 hvis der reelt ville være en præcisions fordel ved det.

• #19   4. aug 2009 De fleste af dem som koerer rigtig staerkt koerer rent faktisk ogsaa med den hurtigste model, hvad enten vi atler spektrum, futaba eller lignende. Men ja forskellen er lille men nok til at den er vigtig for dem som koerer rigtig staerkt.

• #20   4. aug 2009 erdet ikke kun dx3r som har dsm 2 ?

• #21   4. aug 2009 De bedste körer bruger da vist slet ikke anläg fra Spekturm...

Og Futaba's (sikkert ogsaa andre) bruger et andet system end Spektrum.

• #22   4. aug 2009 Anders H så er det da vidst heller ikke så mange som kører med dsm2 af topkørerne!!

Mange kører med spektrum modulet, men sikkert lige så mange som ikke gør. så min påstand om at det er så minimalt at selv ikke topkørerne kan mærke forskel holder vidst stadig.

• #23   4. aug 2009 Rene W >>
    Om dukan märke forskel paa DSMog DSM2 ved jeg ikke.
    Men jeg kunne TADELIGT märke forskel da jeg gik fra en DX3.0 til Futaba 4PK. Dog skal det ogsaa siges at Spektrum og Futaba bruger ikke den samme spectrum teknologi. (för paastod jeg ogsaa at forskellen ikke kunne märkes)

• #24   4. aug 2009 der er forskel på senderne, ja uden tvivl, men lige her er det jo mest spektrum dsm vs. dsm2 som der er tvivl om. Jeg kan også mærke forskel fra min gamle graupner, til min nye dx3s, indimellem havde jeg dx3r og der var det kun grebet jeg var utilfreds med. den ny dx3s holder jeg meget bedre ved.

• #25   5. aug 2009 For en god ordenrsskyld vil jeg gerne paapege at jeg ikke har sagt at dem som koerer rigtig hurtigt typisk bruger DSM2, da det er spektrum teknologi. Det jeg siger er, at dem som koerer rigtig staerkt oftest bruger den hurtigst teknologi, for de mener at de kan maerke forskel. Dvs de bruger DSM2 HVIS de bruger spektrum. Hvis de bruger Futaba eller Airtronics hedder teknologien noget andet.

Jeg kan i oevrigt tilfoeje at en god ven skiftede fra 3PM til DX3R og ifoelge ham var forskellen tydelig, dermed ikke sagt at den var afgoerende. Det maa vaere op til den enkelte at vurdere.

Jeg bruger selv DX3R og er glad for den. men der er garanteret andre loesninger som andre vil have mere glaede af.

Kommentér på:
Spektrum?

Annonce