{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En der kan hjælpe med at starrte
  • #1   28. feb 2005 hvad mener du ?


  • #2   28. feb 2005 1. du lader gløde startern op
    2. du hælder nitro på bilen
    3. du holder for udstødningen til du kan se der kommer nitro på i motoren
    4. du sætter gløde startern på gløde røret
    5. du hiver i trækstartern hvis du har en. Til din bil starter
    6. du tager din sender i hånden
    7. du giver gas og drejer

    //Jeppe//


  • #3   28. feb 2005 tak for det har lige været ude og køre i sne men den gik helt amok og sikringen røg ud .. hvor sidder den ?


  • #4   28. feb 2005 Haloo der må ikke køres med fukl gas de første 3 tanke kun 1/4 den første tank 2 sec. 1/2 gas i 3 sec. den anden tank og så vidre eller kan du ligså godt købe dig en ny motor efter 1 uge hvis du er uheldig så går det nu ordenligt ...

    mvh

    Jack N


  • #5   28. feb 2005 ikke engang helt rigtig Jack hvis du vil have det bedste ud af din bil, må du faktisk ikke køre med den på jorden du skal have den i hånden og gasse lidt op ad gangen, og der skal ca 3-4tanke på det.. Og så kan du begynde at sætte bilen på jorden og gasse højst halvt op..
    på ca 1-2 tanke og så er du klar til at køre derudaf med din bil.


  • #6   28. feb 2005 må man ikke ... det gør jeg da ...


  • #7   28. feb 2005 Ja ja Marcus Jeg holder mig Til Traxxas indkøringsregler holder nok lidt længre en de fleste andre.... Har trosalt kørt de første 5 biler til på den måde og de kører stadigvæk ganske fint uden nogen problemer ...

    Skal faktisk ud her om 30 min og kører min sirio 23 til på den måde ... og det virker ganske fint ... Det er nr 2 motor af den slags jeg skal kører til på dne måde ... inden for en 14 dage ...

    mvh

    Jack N


  • #8   28. feb 2005 Hej igen ja jeg er næsten 100 % på det er det. Din bil kan vel bremse ? En failsafe bramser din bil ned! Og hvis du ikke har en bramse sætter den bare bilen i tomgang.. Så den er god at have, du kan få den ved næsten alle hobby handler..


  • #9   28. feb 2005 sker der noget ved at starte den og så gå ud og køre og give fuld gas ?

  • #10   28. feb 2005 Ja der gør ... hvis den ikke er blevet kørt til efter forskrifterne altså ikke fuld gas de første 3-4 tanke ... kan man værer så uheldig at stemplet sætter sig og du skal hve ny stempel og forring til den nætte sum af min. 500.- kr. så går det nu efter forskrifterne eller giv din nabo pengen i stedet for da det er det samme ... som ikke at håre efter hvad folk de råder dig til eller læse brugsanvisningen først ...

    mvh

    Jack n


  • #11   28. feb 2005 eller man kan også være ude for at ens bil ikke køre ordentligt og går ud hele tiden eller ikke er til at jystere .... du får også en motor der holder længere og yder noget mere....

    Her er hvad jeg vil andbefale dig at køre den til ...

    1 tank 1/4 gas i 2 sec. 15 min. pause
    2 tank 1/2 gas i 2 sec. 15 min. pause
    3 tank 1/2 gas i 3 sec.
    4 tank fuld gas i 3 sec.
    5 tank fuld gas i 5 sec.
    6 tank fuld gas i 10 sec.

    så skulle du være sikker på at den er kørt til på en ordentlig måde .. held og lykke ...

    mvh

    Jack N



  • #12   28. feb 2005 kan den allerede været gået i stykker, for den køre ikke så godt ...
    eller er det fordi der er meget sne og starter den ude ?



  • #13   28. feb 2005 Hvis stæmplet sætter sig, kan den slet ikke køre, så jeg tror ikke den har taget skade! Ja den kan være svær at starte i sne vejr, for det kommer jo også på gløde rør's valg, osv. Men bare ikke give fuld gas, med det samme og i for lang tid, når man skal tilkøre.
    Men hvis du har MSN kan vi lige snakke der? min er:
    Jeppejudo@hotmail.com


    //Jeppe//


Kommentér på:
En der kan hjælpe med at starrte

Annonce