{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

thomas W
thomas W
Tilmeldt:
26. sep 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

nitro motor {{forumTopicSubject}}

hvordan finder man ud af hvilken motor passer på ens bil. der er forskellige størrelser. på min sider en .18 kan der monteres en .21 frks. er der ikke forskellige "udgange/monteringer" på.

fortæl fortæl jeg vil gerne vide en masse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nitro motor
  • #1   23. okt 2009 HELT vildt meget info du gir om hwa det er du har !!!!!!!!!!!!

  • thomas W
    thomas W Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   23. okt 2009 jeg har en cen talon. men det er ikke så meget det.
    jeg vil gerne vide hvordan man finder ud af hvilke motor der passer til hvilkensomhelst bil.

    altså det må være nogle finger regler for at sådan en fitting passer til den og den producent. så og så mange rpm er anbefalet til den og den type bil osv osv. jeg ved intet om det.

    er mit spørgsmål helt ude i skoven.


  • #3   24. okt 2009 hej
    Som regel er det sådan, at de små motorer - .12, .15 og .18 har udstødning i siden og en mindre afstand mellem hullerne til motorophæng end de større motorer - .21 og op, som typisk har udstødning i bagenden af motoren.
    Hvis du gerne vil gide en masse, så kom igang med at søge min ven !
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe


  • #4   24. okt 2009 PS: Og de små motorer har typisk en såkaldt "standard" krumtap, hvor de større motor har en SG krumtap ( standard = samme diameter hele vejen, sG = konisk ) - det skal du være opmærksom på i relation til, hvilke svinghjul og koblinger der passer på hvilke motorer.
    Vangsøe


  • thomas W
    thomas W Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   25. okt 2009 1000 tak Niels. nu kan jeg da starte et sted, kan godt se det er et omfattende emne.

    thomas


Kommentér på:
nitro motor

Annonce