{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  C rating på Li-Po batterier?????
  • #1   30. nov 2009 Står der slet intet på den label, der sidder på batteriet. Evt. en "Max continous amp." eller lign.?

    Hvilket mærke er batterierne?

    Hvis ikke der står noget som helst, må du prøve dig frem med højere og højere belastning og mærke efter varmen på batterierne. Hvis en af cellerne på batteriet puster sig bare en lille smule op, er du gået et stykke over grænsen for hvad de kan klare.

    Hvis du vil være på den sikre side, skal du have gang i et test-setup, som kan lave afladekurver, og så kigge efter ved hvilken belastning cellerne pludselig dykker i spænding - det er omkring max.


  • #2   30. nov 2009 Nej der står intet på batterierne andet end at de er på 11,1 v og på 5000 mAh. De hedder CJR Rc World. "made ind Taiwan" hehe

    Jeg bruger dem i miin helikopter og der er det ligemeget hvor mange C de er på. Men overvejer at købe en savage flux og der skriver folk at de helst skal være på 20C og opefter. Så jeg er interesseret i at finde ud af om de kan bruges... eller skal jeg bare smække dem i bilen når jeg får den ?? kan det skade hvis bilen ikk for ampere nok ???


  • #3   30. nov 2009 Det eneste, der tager skade, vil være batterierne, hvis de ikke kan levere strøm nok.

    Hvilken type stik sad der på dem, da du købte dem, og hvor tyk er ledningen fra batteriet? Hvis det er nogle tynde ledninger og/eller nogle små usle stik, er de nok ikke beregnet til de helt store strømstyrker.


  • #4   30. nov 2009 Tag evt. et billede af dem, og læg det herind i et fotoalbum eller lignende...

Kommentér på:
C rating på Li-Po batterier?????

Annonce