{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af brugt Benziner.
  • #1   27. jan 2010 se hvor meget komp. der på motoren ved at trætte i trækstarten og jo mere hård den er jo bedre.. Du skal helst kunne "løfte" bilen når du trækker i den

    Menes der en fg baja eller en hpi baja ?


  • #2   27. jan 2010 når jeg køber noget brugt, har jeg altid det princip at jeg tager alt med i min overvejelser før jeg køber..

    allerede når man træder ind af døren ved sælger, så starter jeg personligt med at danne mig et indtryk af ham, og må indrømme det kan faktisk sige ganske meget om bilen også..

    så start med at danne dig indtryk af ham vil jeg sige, hvem er sælger, virker han troværdig, og som en som har passet på sine ting, hvordan er de opbevaret, hvad er grundet til salg, har han et sted hvor man kan se han står og nusser og passer på sin bil, eller har den bare stået bag i hans 4x4 og aldrig været gjort ren..

    så til selve bilen, fremstår den rengjort, er bilen ikke rengjort for at blive solgt har den nok heller ikke været det til hverdag efter turene..

    så kigger du stille og roligt alt igennem, prøver trækstarteren om den går godt, prøver om servoer osv kører, og får prøvet og starte bilen og ser om den går nemt igang..

    alle disse ting kan du så samle til et indtryk af om det er noget du skal købe, eller finde noget andet..


  • #3   27. jan 2010 hvis bilen er møg beskidt er der sikkert ikke passet godt på den,

    og så se på bund og bærearme, de afsløre som regle hvor meget bilen har kørt,
    selvom sælger siger 3-5 liter, kan de dele afsløre en anden historie


  • #4   27. jan 2010 Martin H <Ma> det kommer jo an på hvilken motor størrelse der er tale om en 23 ccm er det ikke sikkert man kan løfte i trækstarten hvorimod en 30,5 ccm næsten ikke er til at trække igang

  • #5   27. jan 2010 super. tak for svar.

    Der er tale om en Hpi baja. den skal bare tjekkes i hoved og røv :o)

    Jeg skal bare ikke tages ved næsen.


  • #6   28. jan 2010 få sælger til at starte den og så brug din fornuft..
    tjek motor lejet.. ved at se om akslen (med pinion) kan rokke (skal det helt ikke)

    eller tja.. tag og føl lidt på den.. sidder tinge fast eller kan det give sig osv.. hvad skal man sige... sund fornuft smiley


Kommentér på:
Hjælp til køb af brugt Benziner.

Annonce