{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Savage koblingsproblemer {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig, der har problemer med koblingen (slipper clutch)? Jeg kører med 47T (plast) og brushless. Har prøvet med standard HPI pads og GPM, strammet helt op - men alligevel går der kun kort tid inden koblingen bare fedter.

Hvad kører I med? og er der nogen, der har nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage koblingsproblemer
  • #1   12. apr 2010 kontra møtrik smiley så løsner den ikk igen ... har på en anden savage bare slebet af så det er metal mod metal og den holder også fint smiley

• #2   12. apr 2010 Mike: Det er ikke møtrikken, der løsner sig. Det er slipper pad'en, der bliver for varm og bliver glat. Min Flux fungerer bedre, den har metal spur... så den kan selvfølgelig køle lidt bedre.

• #3   12. apr 2010 Hej Lars.
    Køre på 3 sæson med et 47 tands plast hjul, og er stadig fint. Har en rb tm27 på som ikke er bleg for at smadrer tandhjul. Det du skal være opmærksom på, er et få den indstillet ordenligt, alså mellemrummet mellem spuergearet og koblingsklokke/tandhjul. Så kan de holde evigt. Har også spændt min slipper kobling helt.
    Mvh Michael

• #4   12. apr 2010 Michael: Min 'mesh' er fino, har lidt afstand svarende til en papirstykkelse. Det er som om, at friktionen mellem stålskiven og pad'en er for ringe.

• #5   12. apr 2010 Sært for det er lige det jeg mener.. Har selv et kraftigt el opsæt på min muggen, og har der opsaveret et kraftigt slid på mine pinogear, også selv om de sku passe sammen, kan det være det. At de ikke passer sammen og udvikler en unormal friktionsvarme, så slipper koblingen og plast hjul smelter??

Kommentér på:
Savage koblingsproblemer

Annonce