{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

hvilken BL i E-maxx? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal /vil have ny motor/ESC i min E-maxx. Kigger på enten:
Mamba monster 2200kv (6s lipo)
Tekin rx8 2250kv (6s lipo) eller Novak HV Pro 5.5t (4s lipo)
Del Gerne jeres erfaringer og skriv hvad i vil vælge. bilen bruges til både hurtig onroad/græs kørsel såvel som bashing-mudder-offroad-kørsel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken BL i E-maxx?
  • #1   22. maj 2010 Jeg kører selv med ezrun 150a og mamba monster motor og den combo køre perfekt på 4s lipo. 6s lipo er nærmest ustyrligt efter hvad jeg har læst mig til:D. Kører os selv med tekin rx8 super esc. Tror mamba monster motor 2200 kv og tekin rx8 ville være en fantastisk combo. Har aldrig prøvet novak før så det aner jeg ingenting om.

  • #2   22. maj 2010 Efter min mening er Novak systemerne de bedste i E-maxx´en.

    Jeg kørte i lang tid med HV4400 systemet, før jeg på garantien fik et HV6,5 af Novak. Det passede godt fartmæssigt til E-naxx´en.

    Jeg skiftede alligevel til Mamba Monster, og det kørte også vældig godt, men jeg mener ikke man skal købe det for at køre med mere end 4s lipo, da det er rigeligt til en monstertruck.

    Tekin systemet er dyrere, men supergodt. Efter min mening er det det absolut bedste system, men de andre er rigeligt gode til E-maxx´en.


  • #3   22. maj 2010 HK SS 150A ESC, og KD-09XL 1900kV motor

    Evt. De 2 ting. De koster heller ikke mere end 500,-


  • #4   23. maj 2010 @ Phil det er såmænd også inde i overvejelserne. men vil nu gerne have sensored da jeg syntes der er bedre styr på motoren ved lave o/min og ingen cogging, og har så hørt fra mange at det ikke er noget problem ved mamba combo`en. men jo har da kigget på kershav designs og har selv to hk ss ESC`er liggende

  • #5   24. maj 2010 får for lidt O/min med KD motorer, eller også er jeg i tvivl om de har trækkraft nok. valget bliver enten novak hv 5.5 eller mamba monster 2200

Kommentér på:
hvilken BL i E-maxx?

Annonce