{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Monster mamba opsæt
  • #1   8. aug 2010 jeg ville stille timing til low og så fuld blæs på esc dvs ingen hæmning af punch kontrol osv, der skal hul igennem og så styrer du med pegefingeren smiley
    så skal du bare lege med dragbrake og bremse styrke alt efter hvilken bane/underlag du kører på.
    hvilken pinion har du på ? går udfra std spurgear på 46t
    BTW mega cool at se nogle 5cells setups dukke op smiley


  • #2   8. aug 2010 Hey Kristian. Har lige fået softwaret til at virke smiley og den timningén du snakker om er det "sensorless motor Timing" Står på Normal (10) kan stillet fra 0-20 med 5 afgangen. og så er der "Aeming Time" står på 1.5 sek. Hvilken en af det er det jeg skal stille på low??

  • #3   8. aug 2010 Hey det er den første, men normal er heller ikke slemt. nr to funktion er hvor langt tid den er om at synge for dig og være klar til start når du tænder for esc smiley hvis du altså skrev "arming time"
    og på visse andre esc er 10 i timing også under kategori low timing.
    så det er fint nok med 0-10graders timing.
    hvis du stiller den ned kan du måske få et par min mere køretid og lidt køligere setup.
    nu mener jeg at der er indbygget datalogger i castles esc med den nye software så du kan jo tjekke A træk og watt med mere på pceren og finde frem til sweetspot af den vej..
    og få lige oprettet den buggy så man kan lure smiley


  • #4   8. aug 2010 Hey tak for det. Skal jeg nok. og ja det var Arming time jeg mente..
    Er ny inden for el og aner ikke noget om det.. Men takker for det hurtige svar Kristian


  • #5   8. aug 2010 No problem smiley altid en fornøjelse at hjælpe nitro drengene ind i verden af unlimited power and control smiley

  • #6   8. aug 2010 hahaha ja nu må vi jo se smiley

  • #7   8. aug 2010 hehe stopper aldrig med at være sjovt at mobbe jer nitro freaks smiley

Kommentér på:
Monster mamba opsæt

Annonce