653 visninger
|
Oprettet:
Mcd racerunner:Hjælp til el... {{forumTopicSubject}}
Søger en hjælpsom person omkring odense,munkebo,som kan hjælpe med at vise hvor de forskellige ledninger skal sidde i modtageren... Da de alle var pillet ud da jeg fik den tilsendt. Og tør ikke prøve mig frem,hvis nu jeg risikere at brænde det hele sammen. Kører også gerne lidt længere,hvis den hjælpsomme person bor lidt længere væk. På forhånd tak. Michael.C
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 59 RC-enheder: 18 Emner: 85 Svar: 1.509
Hej
Ellers tag nogle billeder af ledningerne og evt. lav et diagram over det
Så vil jeg hellere end gerne hjælpe
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 136
maj 2007
Følger: 38 Følgere: 36 RC-enheder: 2 Emner: 32 Svar: 311
tag ind til odense klubben , og få noget hjælp!!!!!!
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 42 Svar: 141
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 136
STX er til styreservo
AUX er til killswitch eller lign.
det burde stå på modtageren.
husk at du skal have et y-kabel til styreservoerne
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 42 Svar: 141
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 136
thr er til gas servoen.
str er styreservoerne.
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 42 Svar: 141
Mcd racerunner:Hjælp til el...