{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Plast eller alu ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal have nye ophæng eller hvad de nu heder til min sniper da det ene er knækket smiley men da prisen jo ikke lige frem er helt vildt stor på de dele tænkte jeg om det er bedre med alu ? holder det bedre ? jeg er lige glad med bling bling effekten..

Plast:
(link fjernet)

Alu:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plast eller alu ?
  • #1   30. mar 2011 Jeg vil jo til enhver tid vælge plastik da det knækker hvis det bliver ramt frem for alu da alu self. er stærkere men du flytter bare det svageste sted til et andet og det kan ende med at blive dyrer i længden med alu end plastik og efter som du er ligeglad med bling såh er plastik et mere fornuftigt valg.

Det er bare som jeg ville vælge.

• #2   30. mar 2011 Hvis jeg var dig ville jeg købe plastik nu, og vente til jeg havde penge nok til at købe hele bilen i alu eller ihvertfald det der er muligt. Fordi man som Danny V siger flytter bare belastnings punktet, og hvis alt så er i au tror jeg ikke den vil kunne gå i stykker.

Jeg ved ikke om det er rigtigt men det lyder logisk for mig

• #3   30. mar 2011 Hvis du ønsker bilen skal blive tunger så vælger du Alu.. vægt er sjældent en fordel, og ihvertfald ikke hvis den sidder på hjul ophænget, her vil det give dårligere grep = dårligere køre egenskaber...

• #4   30. mar 2011 Tak for svar, godt nok er det spredte meninger, men jeg køber plast smiley

Kommentér på:
Plast eller alu ?

Annonce