{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Batteri til El-motor {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står midt i et projekt hvor jeg skal have en jet drevet både til at kunne køre ved motorens maksimale hastighed i et kvarter til 20 minutter. motoren som jeg har valgt at bruger er en Turnigy CA120-70 Brushless Outrunner (Se link: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14427 )
Batteriet skal kunne være i et areal af ca. 20 x 20 x 30 cm

Problemet er at jeg mangler et batteri og jeg kan ikke finde et (eller flere i en serie forbindelse) som kan klare jobbet.

Nogen som har en ide til mit problem. Foresten så er prisen underordnet smiley

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri til El-motor
  • #1   11. apr 2011 Du skal så have et batteri der har hele 3000Ah kapacitet, held og lykke med at finde noget på 20x20x30 smiley men køb da en sending batterier fra hobbyking og lod det selv smiley

• #2   11. apr 2011 Jeg ville også gøre som Echo siger, købe en rigtig masse fx 3000mah og sæt dem sammen så det giver sammen areal og en masse Ampere timer

• #3   11. apr 2011 Du finder ikke et batteri der har så meget strøm, så du skal gøre som de to andre har skrevet... køb en stak batterier og sæt dem i serie og parallel til du får den ønskede volt og mah.

hvorfor tror du at batteriet på en Ttesla elbil vejer næsten vejer et halvt ton? smiley

tror ikke du kan få nok strøm i et så lille volumen, men hvis du kan skaffe mere plads, og penge ikke er noget problem, så er det muligt. men købe nogle dyre celler med mange mah, for de dyre har flere mah i forhold til volumenet end billige kina celler.

• #4   11. apr 2011 altså med de mål har du jo plads til e 12v bil batteri på ca 60a
    (60.000mah)

Kommentér på:
Batteri til El-motor

Annonce