{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

ezrun 5.5t. problem {{forumTopicSubject}}

Hej Rcg.

Jeg har en slash(WOW) og i den sidder der et motorsæt fra hobbywing på 5.5t., og selvf. en 60A ESC.
Da jeg i går var ude at køre prøvede jeg for første gang 3s lipo i den. Den var jo selvf. mega vild og alt det der, men pludselig begyndte den at stikke af. altså bare give bundgas ad h. til. I det den gav bund gas vendte den sig om på siden og gav den ellers bare gas, indtil jeg kom over til den. så stoppede den. og det var ikke bare fordi den fik signal på igen eller sådan noget, for den kunne ikke engang dreje. så jeg slukkede bilen, og gik tilbage til min ven. Der tog jeg karossen af, og tændte bilen igen. og dér begyndte den igen på samme nummer med at "miste signal", og give bundgas. Og nu her i dag, da jeg skulle se om den virkede optimalt, virker den slet ikke godt.
Den kan ikke bakke, og den kan ikke køre særlig hurtigt i forhold til normalt. Jeg har prøvet at rebinde bilen til senderen men det gør heller ikke nogen forskel. Der er et Spektrum DX3 anlæg i.

Jeg håber i evt. kan hjælpe med hvad der kan være i vejen med det. om det er ny ECS, eller hvad det kunne være..

//Mads-Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ezrun 5.5t. problem
Kommentér på:
ezrun 5.5t. problem

Annonce