{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej RCG. Hjælp til dx 3,0 gammel model.
  • #1   27. sep 2011 Hej, har en DX3 og der kan jeg justere vandring i flere parametre, det må du også kunne på din. men hvis den giver bundgas med det samme, tror jeg der er en fejl på modtager eller sender!! Mvh. Johnny.

• #2   27. sep 2011 Tænkte lige på er den lige pludselig begyndt på det eller? du kunne måske prøve at resætte den.

• #3   27. sep 2011 Hmm hvordan resætter man den?

Hmm mener den altid har gjort det. Har prøvet flere steder i TH mode og på de orange knapper men intet virker.

• #4   27. sep 2011 På min skal jeg gøre som følger: sender slukket. Tryk på Mode og Channel samtidig og hold dem nede mens du tænder for den, slip knapperne og tryk så på mode indtil der står CLR på skærmen, tryk så på Increase og Decrease samtidig og den kommer med et bib og den model du har valgt at reset vil holde op med at blinke 1,2,eller 3 afslut med at tage strømen fra senderen. Og nu har du sat servoen til gassen i det rigtige sted på modtager ik?

• #5   27. sep 2011 Jo den sidder det rigtige sted smiley

Okay prøver lige og se om det virker men blir først imorgen tak for hjælpen på forhånd smiley

Kommentér på:
Hej RCG. Hjælp til dx 3,0 gammel model.

Annonce