{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Defekt motor? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har igennem de sidste dage forsøgt at få min E-Maxx up'n'running.......uden held :o(

Desværre kan jeg ikke finde ud af problemet, eftersom min bil sagtens kan dreje, men ikke køre frem eller tilbage.

ESC'en lader til at virke, så jeg prøvede at sætte plus/minus polerne fra batteriet direkte på henholdsvis den ene og derefter den anden motor........der skete ikke en dyt.

Det kan godt være at det ikke er den rigtige måde at teste det på, men ville/burde bilen ikke give et sæt fremad, hvis betteriet blev koblet direkte på??

Håber I kan hjælpe mig.


På forhånd tusind tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt motor?
  • #1   30. sep 2011 Det kan lyde som om der ikke er meget piv i batteriet længere - nok til at dreje servoerne, men så snart det skal levere strøm til motorerne, kan det ikke.

    Prøv at lade batteriet op, det skulle så gerne kunne dreje motorerne rundt som du beskriver det.

    Prøv evt. med et andet batteri.


  • #2   30. sep 2011 Når du skal fejlfinde, skal du være meget mere systematisk.
    Start med at tjekke dine batterier, om der er strøm på.
    Det du´r ikke at du tror der er strøm på det fordi det lige er blevet opladt, for det kan jo være at det er din oplader der ikke længere virker smiley


Kommentér på:
Defekt motor?

Annonce