{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Kyosho stallion kører skævt {{forumTopicSubject}}

Har et problem med min kyosho stallion.

når jeg kører langsomt kører den ligeud men når den kommer op over 15 km/t trækker enten til højre eller venstre? har prøvet at justere den på trim knappen men det hjælper ikke. har også prøvet og se og den trækker skævt men det lader det ikke til?

Nogen touring pro kører der evt. kunne fortælle mig hvad problemet kunne være.

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyosho stallion kører skævt
  • #1   2. okt 2011 Kan være at styretøjet binder eller servoen ikke kan centrere helt, måske for svag servo. havde lidt lignene på min stealth..

• #2   2. okt 2011 Prøv og hold den over jorden også giv gas, vis hjulende drejer der få din servo fejl signaler, og kan så godt være din sender / modtager smiley

Er der meget slør /slump der i?

• #3   3. okt 2011 Echo

Servo er skam stærk nok:)

Theis

Min servo får ikke nogen fejl signaler og der er heller ikke slør.

• #4   3. okt 2011 Tjek alle lejer, trækalsker osv, hvis der fx. er modstand i højre hjulleje, så vil det kører langsommere rundt end venstre - så trækker den smiley

• #5   3. okt 2011 Når du giver fuld hane vil dine dæmnere synke lidt + at momentet vil vride dine hjul ud af.
    Så det er sikkert blot vinklen på dine hjul der ikke er justeret korrekt. Prøv justere så de peger svagt ind ad.

• #6   3. okt 2011 Som der er blevet skrevet:

Tjek dine lejer, går de stramt i den ene side af bilen, giver de modstand og kan få bilen til at kører skævt.

Tjek om dine dæmpere går ordentligt, der må ikke være luft i, er fjederen den samme højre venstre, sider dæmperne i samme position H/V.

Tjek din spidsning på hjulene, er den ens H/V, foran, er sporstængerne lige lange, som går fra styrtøjet ud til hjulene og styreblokken. foran skal hjulene stå lige, eller pege lidt udad (Kun en halv grad!). hvis de peger indad, kan de give en nervøs bil når du kører ligeud.

Tjek din camber, er den nogenlunde lige.

Tjek din droop, hvor meget kan dine bærarme falde ned. skal være lige meget H/V.

Tjek hele din drivlinje, om der kan være en trækaksel eller lignede der ikke er som den skal være.

• #7   3. okt 2011 Tjek også lige om det skulle være dit servo horn der er blevet træt. Alså om tænder er væk. Har selv næsten prøvet det, brugte det forkerte horn til min servo, når jeg kørt langsomt virket alt som det skulle, men lige så snart den blev presset ville den ikke køre lige.

• #8   3. okt 2011 Rasmus C

hvad vil det sige " en nervøs bil" ?

• #9   4. okt 2011 At man ikke er helt sikker på hvad den laver, kan have tendens til at gøre uforudsigelige ting.

Lidt det modsatte af stabil.

• #10   4. okt 2011 Okay

Jeg har lige været ude og kører med den og det er som om at den kan finde på at køre til begge sider, når man kører lige ud, når man kommer op over 20 km/h. Tror du "Nervøs" er problemet?

• #11   4. okt 2011 ja, det kan godt lyde som om det kunne være din spidsning på forhjulene... tjek hvordan de peger, når den skulle kører lige ud. hvis hjulene peger indad så stil dem helt lige.

Tjek om der er nogle steder på bilen der har meget slør.

Kommentér på:
Kyosho stallion kører skævt

Annonce