806 visninger
|
Oprettet:
Kyosho stallion kører skævt {{forumTopicSubject}}
Har et problem med min kyosho stallion.
når jeg kører langsomt kører den ligeud men når den kommer op over 15 km/t trækker enten til højre eller venstre? har prøvet at justere den på trim knappen men det hjælper ikke. har også prøvet og se og den trækker skævt men det lader det ikke til?
Nogen touring pro kører der evt. kunne fortælle mig hvad problemet kunne være.
Tak på forhånd!
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 4.073
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 35 Svar: 1.149
Er der meget slør /slump der i?
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 65
Servo er skam stærk nok:)
Theis
Min servo får ikke nogen fejl signaler og der er heller ikke slør.
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 26 Svar: 157
Følger: 13 Følgere: 189 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.964
Så det er sikkert blot vinklen på dine hjul der ikke er justeret korrekt. Prøv justere så de peger svagt ind ad.
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 31 Emner: 1 Svar: 265
Tjek dine lejer, går de stramt i den ene side af bilen, giver de modstand og kan få bilen til at kører skævt.
Tjek om dine dæmpere går ordentligt, der må ikke være luft i, er fjederen den samme højre venstre, sider dæmperne i samme position H/V.
Tjek din spidsning på hjulene, er den ens H/V, foran, er sporstængerne lige lange, som går fra styrtøjet ud til hjulene og styreblokken. foran skal hjulene stå lige, eller pege lidt udad (Kun en halv grad!). hvis de peger indad, kan de give en nervøs bil når du kører ligeud.
Tjek din camber, er den nogenlunde lige.
Tjek din droop, hvor meget kan dine bærarme falde ned. skal være lige meget H/V.
Tjek hele din drivlinje, om der kan være en trækaksel eller lignede der ikke er som den skal være.
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 172
okt 2010
hvad vil det sige " en nervøs bil" ?
apr 2007
Lidt det modsatte af stabil.
okt 2010
Jeg har lige været ude og kører med den og det er som om at den kan finde på at køre til begge sider, når man kører lige ud, når man kommer op over 20 km/h. Tror du "Nervøs" er problemet?
apr 2007
Tjek om der er nogle steder på bilen der har meget slør.
Kyosho stallion kører skævt