Det kraftigste brushed setup til E-Revo {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har netop fået mig en e-revo i 1/10
Jeg er blevet svært glad for den og også fået kørt motoren til i vand osv.
Men selvom den har masser af kræfter i form af træk, mangler jeg lidt på toppen til rigtigt at få den til at hoppe.
Jeg har mange tanker om brushless, hvor Turnigy TrackStar 4068 2560KV med tilhørende 150Amp ESC ville spille godt.
Men nu hvor det er vinter og vådt og faktisk et rigtigt lortevejr, så bliver det jo til mudder, vandpytter osv, hvor en brushed er perfekt fordi jeg ikke skal lægge de store tanker, når den bliver våd.
Jeg ved der er Titan 775 motoren.
Men er der andre i kan anbefale? der er noget snak om en Dewalt motor, men kan de skaffes i dk og hvilken?
Eller skal jeg købe den Trackstar som skulle være noget i stil med en mamba-klon.
Jeg kører med 2x 2c 5200mah lipo.
nov 2007
Følger: 90 Følgere: 86 RC-enheder: 1 Emner: 41 Svar: 286
dec 2011
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 23
Jeg ved dog ikke om en titan 775 vil trække det fint. Som jeg har kunne læse mig til, skulle 775 give mere bund, så måske kan de to ting sættes sammen til et fint sæt.
Johan, jeg kører med 2x 7,4 lipo - men kunne det evt være årsagen, da de orig Traxxas batterier er på 8,4volt og at jeg så kører med for få volt i forhold til opgivelsen?
nov 2007
Følger: 90 Følgere: 86 RC-enheder: 1 Emner: 41 Svar: 286
sep 2009
Følger: 58 Følgere: 56 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.633
Mere kraft end std Titan 550 og EVX-2
Følger: 13 Følgere: 189 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.964
Har udelukkende min E Maxx netop fordi at den skal blive vandtæt - og så har jeg lidt den ide at E maxx'en ikke alligevel rigtig magter den kraft et mamba sæt leverer - det er jo en goofy truck der kører som en pakke pølser, og det er derfor jeg så godt kan lide den.
dec 2011
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 23
Jeg har ikke set et rullefelt til RC endnu
Men dem som har fået den på, siger at den giver lidt længere køretid og mere effekt. om den effekt kun planter sig til træk, eller også til top-rpm, ved jeg ikke.
Holte Hobby er de billigste med den motor til kun ~350kr.
Det kraftigste brushed setup til E-Revo