Spørgsmål om stealth x09 {{forumTopicSubject}}
Aloha! Jeg er ny i denne branche, og har erhvervet mig
Ned en stealth x09.
Da jeg ville prøve den af for første gang stod den og
Trippede i Servoen? har kun det den ene gang, indtil jeg trimmede den,
Men er det normalt?
Jeg har skruet lidt ned for accelerationen, da den
Er lige lovlig vild til lejligheds kørsel, men
Når jeg giver let gas, altså køre langsomt og ved igangsætning er
Det som man kan høre tandhjulenes spille rum, små hak, når den
Så køre med jævn fart er der ikke noget??
Ved fremad kørsel og forholdsvis lav hastighed synes jeg ikke den bremser særlig godt, man kan høre laver sådan lille hylde lyd men den stopper ikke særlig brat?? Hvis jeg derimod bakker og bremser så blokere den næsten hjulene??
Håber i kan hjælpe
hilsen en NOOP
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 5
så det vil sikkert komme flere problemer med den
Mvh kevin
maj 2012
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 3
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 8 Emner: 110 Svar: 605
KIAN KAN GODT LAVE NOGLE GODE TING bare fordi du har haft dårlige erfaringer med noget fra kina betyder det ikke at det havde været beddere end vis det f.ek var laver i danmark. Det der er MEGET BILIGT fra Kina er offte lort MEN de kan lave kvalitet, ved det er mange der er imod mig men det er sku desværre sådan det er
Og når så det er sagt så kan jeg ikke hjælpe dig havde bare lige brug for at sige det andet da der er så mange der rækker ned på Kina
Men prøv kig i din manual det kan være du har trimmet et eller andet forkert (jeg her ingen Forstand på det desværre ;))
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 8 Emner: 110 Svar: 605
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 113
sep 2011
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 13
maj 2012
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 3
aug 2011
Følger: 44 Følgere: 73 RC-enheder: 35 Emner: 20 Svar: 404
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 6 RC-enheder: 6 Emner: 15 Svar: 99
Brushless motorer kan godt hakke en smule ved meget lav hastighed, hvis de ikke er med sensor.
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 17 Emner: 125 Svar: 1.172
Brushless motore hakker ved lave omdrejninger, nogle gør det mere end andre. Det med at den ikke bremser så meget, det plejer de heller ikke at gør, men hvis du kører hurtigt og bremser, kan den vel sagtens bresme ikke? Det med at den bremser hårdt når du bakker er at din esc ikke har bremse når du bakker, så når du trykker at den skal bremse, vil den begynde at køre frem, ikke bremse.
Håber du kan bruge det til noget.
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 41
Du vil opleve det endnu mere hvis du ændre gæringen på den.
Du kan prøve at lave geringen højre så du får bedre træk.
Du kan skifte pionen gear til større fleks 22t
Hvis esc er i tvivl om hvilken retning motor drejer laver den rotation i begge retninger først finde rotation i motor.
Ang brems så bremser den ikke særlig hurtig da hvis den blokket hjulene ved fremad kørsel ville der ikke gå lang tid før den ville kværne tandhjulne.
Jeg håber du kan bruge det til noget
Spørgsmål om stealth x09