{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

køb af ny Kummutator til min tamiya {{forumTopicSubject}}

hej da jeg har brugt min Kummutator op i min el motor det er en 11x2 Tamiya jeg skal ikke have et ny med magnet men kun det der mand skal af dreje det er blevet brugt op så jeg skal have noget nyt og hvis jeg skal have en hel ny med magnet så koster det vil koste omkring 400 til 500 kr. kunne jeg forstille mig så kan jeg lige så godt købe ny motor hvis jeg skal bruge så mange penge på den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af ny Kummutator til min tamiya
  • #1   4. aug 2005 Ja men Peter kan jeg ikke få kumutatoren så jeg bare slev kan lodde eller bøje det på ? jeg vil nemlig gerne have af min motorer virker men vil ikke ofre mange penge på den så kan jeg lige så godt købe mig en ny helt ny

• #2   4. aug 2005 Man kan ikke skifte kommutatoren alene, fordi at den er limet paa selve ankeret og skal desuden sidde lidt mere praecist end du selv kan lave det i garagen.....!!!!

Ps. hvis du har slidt kommutatoren op, saa er resten af din motor nok ogsaa slidt helt op (lejer, kul, magneter), og saa kan du sq lige saa godt koebe en ny motor, det koster det samme...!!!

• #3   4. aug 2005 smid din gamle motor i havnen og offer de penge det koster og købe en revolition motor en 12 x 1 orion revolition (eventuelt david spashett udgaven) eller er du til de LYN HURTIGE motoer så kunne du købe en stenari 10 x 1 det er kræs for kendere!
    (link fjernet)

Kommentér på:
køb af ny Kummutator til min tamiya

Annonce