{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Brushless til sct. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
I går var jeg lige et smut hos SOS for at køre lidt med min nyindkøbte sct. Selvom det var super hyggeligt, var min deltagelse på banen yderst begrænset. Det viste sig at at bilen dårligt kunne forcere et hop efter bare 5min kørsel. Den var blevet til en crawler... Det skal siges at jeg ikke bruger Lipo. Kun Nimh som fulgte med bilen da jeg købte den. Lipo bliver dog indkøbt snarest.

Nu blev jeg så også inspireret af de andre kørere og fik lov til at prøve en Blitz ESE med BL setup ( tak Mark :-))Forskellen var enorm og det er simpelthen altafgørende for mig hvorvidt det er sjovt at køre, eller bare en trist skuffelse. Nu vil jeg så forsøge at finde en brugbar motor der kan bruges med min nuværende stock ESC.

Mine fire ydmyge krav hvis muligt:
- den skal ikke være vanvittig ift mit begynder-niveau. Vil gerne bevare kontrollen uden at den brager igennem væggen.
- skal have god acceleration i de lave omdrejninger.
- den skal være økonomisk mulig at få fingrene i. Under 400,-.
- den må meget gerne være stabil.

Jeg er så småt ved at blive klogere på motorer og hvad de forskellige tal siger. Dermed ikke sagt at jeg kan overskue mulighederne og derfor vil jeg gerne høre jeres forslag.

Takker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brushless til sct.
Kommentér på:
Brushless til sct.

Annonce