{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vrc pro
  • #1   17. feb 2013 Er det ikke ret dyrt synes du ? Jeg har spillet det lidt...

• #2   17. feb 2013 hvis man bruger en 100 euro kan man køre i et år og for hver 100 km man kører får man 1 euro tilbage (jeg kørte 130 km i går aftes alene) så de penge er hurtigt tjent hjem

• #3   17. feb 2013 Jeg har også spillet det. Super sjovt smiley
    Dog lidt dyrt vil jeg sige. så hvis man bare køre 20000km første år. har man til næste år også. Så skal man køre 150km på 134dage

• #4   17. feb 2013 Syntes nu ikk det er særlig dyrt?
    Skal man en tur i klubben koster dette alene 50-100kr i brandstof.
    Så kommer slidtage på RC bilen - dæk, nitro/benzin m.m.
    Og skulle der gå en reservedel i stykker.
    Så alt i alt kan det jo hurtig løbe op i den virkelige verden.
    Så er det jo faktisk ikke så dyrt igen med VRC

• #5   17. feb 2013 He he Kim, det svarer lidt til at se madlavningsprogrammer når man er sulten - den virkelige verden skulle jo gerne være bedre, og også værd at ofre lidt penge på! Efter jeg spillede VRC et stykke tid, gjorde jeg op med mig selv at pengene var sjovere at putte i bilen smiley Jeg spillede slet ikke nok til at tjene noget ind igen...

• #6   17. feb 2013 Carsten - Det kan der være noget om.
    Den virkelig verden er sjovest
    Men VRC pro med offroad er blevet meget realitisk og er derfor en god træning

• #7   17. feb 2013 Ja, ok - jeg vil også godt indrømme at det var tæppebilerne jeg kørte lidt med da jeg spillede det, og de siger mig ikke ret meget.. må lige overveje om man skulle give det en chance mere.. smiley

• #8   17. feb 2013 Enig med carsten. Kim du kan da ikke sammenligne med hvad det koster i klubben smiley du er da nød til at sammenligne med hvad andre pc spil koster og så er det dælme dyrt.

Kant at få virtuelle penge tilbage som kan bruges i spillet er vel ikke det samme som at få penge tilbage smiley eller har jeg misforstået noget og for jeg sat penge ind på mi lønkonto som igen kan bruges i nett o smiley

Og når det er sagt så spiller jeg det selv smiley dog synes jeg sc bilerne køre som en gang lort håber da ikke de køre sådan irl ? Bane 1/8 nitro synes jeg dog er meget sjovt på sc et eller andet banen smiley

• #9   17. feb 2013 Morten
    Nu spiller jeg ellers ikke computer spil. Så aner ikke hvad sådan noget koster smiley

SC køre som en sæk kartofler. Men dette kan faktisk også være ganske sjovt da der er "fun factor" i det smiley

• #10   17. feb 2013 Ja de koster ikke meget over 300,- som engangs beløb på nær et par enkelte spil.. nå pyt med det kim. Man kan jo også vælge den billge løsning i vrc hvis ikke man har kronerne til det.. smiley

Fun factor næ næ som jeg siger så hygger jeg mig også selv i det.. vi må da have lavet et løb en dag, os danskere ??

• #11   17. feb 2013 jeps

Søg mig der inde. Der er en lille gruppe.
    Så kan vi jo battle lidt mod hinanden

• #12   18. feb 2013 morten hvis du kører 1000 km i spillet så har du tjent nok til at forlænge dit spil en mdn så hvis man kan kører det om mdn så er de "gratis" når først man har betalt grund spillet (300 kr ca) så man bestemmer lidt selv

• #13   18. feb 2013 Side hvornår kan man, bruge de penge man tjener i spillet til betale selv med.
    Jeg 11.53 veuro som jeg ikke kan bruge til andet end at købe baner og biler.

• #14   18. feb 2013 det står i deres vilkår

Kommentér på:
vrc pro

Annonce