{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.552 visninger | Oprettet:

Svag servo {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, har fået lidt problemer med min servo der styrer forhjulene. Når bilen (en HPI Bullet ST 3.0) står på jorden har servoen ikke kraft nok til at dreje hjulene.. når jeg løfter bilen op, kan den godt dreje hjulene til både venstre og højre. Jeg har tjekket batterierne og de er fuldt opladet. Endvidere larmer servoen også (siger mærkelige lyde).

Min servo til gassen virker upåklageligt og siger ikke noget.

Sidste gang jeg var ude at køre, kørte jeg ind i min cykel og noget til forhjulophænget knækkede. Dette har jeg fået reservedele til, men opdager så nu at servoen ikke virker. Kan den være ødelagt i samme omgang? Det jeg undrer mig over er, at servoen stadig reagerer men med svag kraft, hvilket jo tyder på at det er batteriet det er galt med. Nogen som har prøvet det samme?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svag servo
Kommentér på:
Svag servo

Annonce