{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing
  • #1   20. jan 2004 På den gearing som sidder i min bil fungere det såadnne:

    Bilen starter med at trække på det store tandhjul, og når omdrejningerne tager til er der en "stift" som bliver slynget ud i en knold som så trækker på det lille tandhjul, man kan styre skifte punktet ved at justere fjederen der holder "stiften" tilbage så den skifter før eller senere.. det er ret enkelt hvis man kigger på tegningen.

    Jeg mener det fungere anderledes på rigtige ny-moderne racere. men princippet er det samme tror jeg.


Kommentér på:
gearing

Annonce