{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God motor til axial scx10
  • #1   28. jun 2013 5700KV??????? Den er alt for kraftig! max 1000-2000kv afhængeligt af gearing

• #2   28. jun 2013 Men vil en brushless være fin?:)

Hvis du kender til nogle gode fra castle creations må du gerne linke til dem smiley

• #3   28. jun 2013 Kender intet til Castle, men har hørt fra flere at kvaliteten er meget ringe smiley

• #4   28. jun 2013 Underligt jeg har hørt fra mange at deres kvalitet er i top.
    Men hvis du skulle anbefale en skide god motor og esc så må du gerne linke smiley
    Det behøver ikke at være castle

• #5   28. jun 2013 Thekillingmachine - castle laver mamba osv? Bare et hint smiley

• #6   28. jun 2013 Har bare hørt at nogle af deres ting er en gang crap smiley

• #7   28. jun 2013 Har en Mamba micro pro esv med tilsvarende 8000kv motor til 1/18 biler, det holder fint, og kan tåle en del.

Deres Monster sæt har jeg os haft, det spillede osse bare.

• #8   28. jun 2013 Men hvilken motor syntes i jeg skal købe?

• #9   28. jun 2013
    De ECS'er som Axial leverer med til deres RTR biler og ellers sælger som AE-2 og AE-3 er Castle produkter i forklædning.De kan også programmeres via Castle link program kort / ledning.
    Har været ok tilfreds med AE-2 i de par biler jeg har haft.
    Hvad der er en god motor og esc. til en SCX-10 er et emne der har været oppe 117 gange, hver gang er der meget forskellige meninger her omkring.
    Har selv kørt en del med Axial’s AE-2 samt den Axial 27T motor der følger med til RTR sættene.
    ESC’en her er dog ikke så glad for vand og udvikler en del varme ved hårdt brug.
    Det er ikke just den esc. hvor følsomheden er aller bedst ved små omdrejninger, og det er ikke en esc. med en masse spændende indstillings muligheder.
    Det bedste sæt jeg til dato har kørt med er Robitronic Speedstar Brushless esc. sammen med en Robitronic 21,5T motor, sættet er med sensor til motor og kører fantastisk. Herligheden her har to fejl, den ene er at det er dyrt, den anden er at det IKKE er vandtæt på nogen måde. Det første sæt jeg havde druknede, nummer to sæt har jeg givet en gang plasti dip, og det er ikke endnu druknet selvom det har været udsat for en del vand og mudder.
    Sættet kører rigtigt længe på et batteri, over 4 timer på et 5200 mah har jeg opnået. Der er ultra god følsomhed ved lave omdrejning og en dejlig bløøøøøøøøøød gas respons.

Det andet sæt, som er min for tiden favorit, er en Tekin FXR esc. samt en 28T kul motor. Denne esc. er meget lille og har stort set ingen varme udvikling så den er nem gemme af vejen eller give en gang dip.
    Motoren lige nu er en Tamiya 28T LT forholdsvis billig motor.
    Esc. har et hav af frække indstillings muligheder, har lige så blød gas respons og træk ved helt lave omdrejninger som min anden Robitronic. Kul motoren har været i masser af vand og mudder, den kører forsat problem frit. Med sættet her kan jeg med 5200 mah. Køre måske 3 timer.
    Ovenstående er hvad jeg foretrækker – og Tekin esc. er yderst udbredt i crawler og scale konkurrencer i det store udland.
    En anden populær esc. er Holmes Hobbies ,en esc. der klarer 2-6 lipo, men her er også tale og noget modificeret Castle … Dog ret ud bredt og anbefalet pga. den fås som water proof.
    Inden jeg fik mit Tekin sæt kørte jeg et stykke tid med en EZ run esc. i den vandtætte udgave samt en 17 T brusless motor fra Robitronic. Det kunne jeg dog ikke leve med da sættet pga. den manglende sensor var noget ufølsomt og hakkende ved lave omdrejninger og ”sej træk”.
    Ellers findes der jo forskellige sæt fra Novak, for eksempel Novak’s BL sæt fra ”The Goat” serien samt diverse esc.’er til kul motorer.
    Du kan jo også prøve KBH modellen med en outrunner motor samt en EZ 25/eller 25 A esc. den er ret pris billig og udbredt derovre. Vil ikke udtale mig om denne løsning da den ikke tiltaler eller fascinerer mig, her kan andre sikkert hjælpe til.

• #10   28. jun 2013 Castle er ikke dårligt - det er bare ikke bedre end de andre til 500kr mindre

Kommentér på:
God motor til axial scx10

Annonce