{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El bil vil ikke accellere ....
  • #2   26. feb 2014 Det prøver jeg

  • #3   26. feb 2014 Her er billedet

    profilbillede
  • #4   26. feb 2014 har du ladet batteriet op?

  • #5   26. feb 2014 hej Kim

    Servo i #1
    ESC i #2

    Du kan teste din modtager ved at sætte servoen i #1 og så dreje ved at give gas/bremse og evt. sætte ESC i #2 og giv gas ved at dreje smiley

    Hvis det virker kan det være en død ESC, test evt med anden ESC, eller død motor, test evt med anden motor.

    Det kan dog også være at din ESC bare har tabt binding til modtageren, genneemgå derfor din grundindstilling på ESC'en

    Fortæl gerne mere om motor, esc og antal celler.

    mvh
    Finn


  • #6   26. feb 2014 det kan være esc der er "halvdød" kan bilen køre hvis du lige sparker den igang, eller er der slet ingen kontakt til motor.
    prøvede det med min slash, og måtte ha ny esc på.. smiley


  • #7   26. feb 2014 Den vil slet ikke give "gas" uanset hvad jeg gør... Er total nybegynder i det her... Hvordan tjekker jeg grund indstillingerne på esc?


  • #8   26. feb 2014 Nu kender jeg ikke så meget til den esc du har der men har du prøve at skifte kanal, dvs bytte rundt på kablerne for at se om det ville hjælpe? altså den der sidder i kanal 2 smider du op i kanal 3 eller lign?

    Husk at holde bilens hjul fri fra jorden når du tester ellers kunne den god finde på at brage ind i noget og det jo ikke så fedt.

    Evt en nulstilling af ESC'en kunne hjælpe?


  • #9   27. feb 2014 Det er en hobbyking hk150a og hvordan nulstiller man den? Og har prøvet at bytte kablerne på de kanaler intet hjalp..

  • #10   27. feb 2014 hvis der er en knap på din esc, så skal du vist holde den inde samtidig med du tænder den så skulle den gerne give nogen lyde eller lign.
    er kablerne fra esc til motor korrekt monteret? evt. løse eller skadet ledninger eller samlinger?


Kommentér på:
El bil vil ikke accellere ....

Annonce