{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.000 visninger | Oprettet:

Hjælp til El 8ight truggy {{forumTopicSubject}}

Hej endnu engang til alle jer kloge hoveder smiley

Jeg har anskaffet mig en Losi 8ight Truggy, dejlig bil, og købt en e-conversion kit til den.
Mit næste mål er så el, jeg skal bruge:
Servo: Her tænker jeg Savox XX56TG, andre alternativer?
Motor: Mamba monster combo 2200kv, andre alternativer?
Esc: Mamba monster combo, andre alternativer?

- Gerne billigere/ringere og dyrere/bedre alternativer. hvis i har en
lille note til det el i linker/skriver om, så må i meget gerne også skrive den smiley

Endnu engang MANGE tak for al den hjælp i giver, det er værdsat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til El 8ight truggy
  • #1   6. jul 2014 Der her spiller
    http://m.ebay.com/itm/130940887234?nav=SEARCH



  • #2   6. jul 2014 Så er servo købt, vandt en aktion på ebay, 420kr, det sku meget fin deal smiley

  • #3   6. jul 2014 Er der så bedre eller dårligere end et mamba monster combo ? smiley prisen ser fin ud smiley

  • #4   6. jul 2014 Hvad med den her, fandt den via dit link jan: SKYRC TORO TS 150A Sensored Turbo Mode + XERUN 4274 2200kv for 1/8 on-road 966e

  • #5   6. jul 2014 Har ikke haft et MM sæt så sammenligningen vil jeg undlade, EZ virker ihvertfald 100%. Setuppet tager op til 6S som MM.

    Sky Rc er vel også ok det er 98% identisk med turnigy fra HK.


  • #6   6. jul 2014 Det Toro sæt virker fint og der er knald i det smiley jeg fik en Ezrun 150A pro esc og en hpi scream 1965kv i min agama og det spiller 100% og servo er en blue bird BMS-35A 29kg ved 6v og 35,5kg ved 7.4v, den er større end 1256TG og billigere hvis man er heldig at få den hjem uden om tolden :)PriceEU42.27

  • #7   6. jul 2014 Hobbywing XeRun 150A er helt klart en af de fedeste esc'er og den slår helt klart Mamba'en.

  • #8   6. jul 2014 Ja Okay, jeg vil helst gerne have kvalitet det er bedre end fra hobbyking, så vælger selv at sortere toro fra,.
    Men i siger altså at det link til 150a ezrun esc'en plus den der motor, er bedre i bilen end mm? Og faktisk også billigere:)


  • #9   6. jul 2014 Ja og måske er man heldig at slippe for moms og gebyr?
    "Say no more".

    Der er rigeligt smæk på det sæt, kørte 2 minutter i dag i den vrangen vendte ud på de forreste dæk.... Var nok for fedtet med lim.


  • #10   6. jul 2014 Hehe ja okay, men hørte at det var bedst at købe combo'er da de ofte arbejdede bedre sammen

  • #11   6. jul 2014 Ja man skulle sgu næsten tro du selv skulle betale limen Jan haha smiley

  • #12   6. jul 2014 Ja ... Nu har de fået et ekstra skud !

  • #13   6. jul 2014 Så må de holde, har i gode råd til hjul også, bane hjul grus/jord

  • #14   6. jul 2014 Hat du husket at slibe kanten på fælgen Jan

  • #15   6. jul 2014 Dæk er næsten noget man selv skal finde da der er vildt forskel på hvad hver enkelt syntes er bedst. Men små knopper til tørre bane og større til våd. Kan ikke engang huske hva der sidder på min men de er rimeligt gode i tørvejr og ingenting værd på våd bane

  • #16   6. jul 2014 Ja okay, hvad med sådanne en par badlands, er de gode ?

  • #17   6. jul 2014 Ja okay, hvad med sådanne en par badlands, er de gode ?

  • #18   6. jul 2014 Siger kun hvad jeg syntes hvis du ændrer profil billede.
    Er udtryk ved chicks with dicks !


  • #19   6. jul 2014 Hahaha, det et da en smukt billed haha, iphone kan gøre meget ved ens udseende smiley

  • #20   8. jul 2014 Badlands er aldrig en dårlig investering!


  • #21   8. jul 2014 Ja okay, men er det så de bedste, smiley hehe

  • #22   9. jul 2014 Ja okay, men er det så de bedste, smiley hehe

  • #23   9. jul 2014 Hej, jeg synes ikke rigtigt jeg fik ordenligt svar på mine tanker.,
    i snakkede om lidt forskelligt der var okay, men der var ikke rigtigt nogen der nævnede en direkte vinder eller noget smiley
    Så nu prøver jeg lige igen lidt mere overskueligt., smiley


    det jeg søger er den bedste esc/motor combo til en losi 8ight truggy?

    derudover kunne jeg godt tænke mig at høre hvilket sæt der er det bedste til prisen?

    og hvor begge combos kvalitet ligger i niveau i forhold til et monster mamba sæt.? (Da det er det eneste sæt jeg lige pt kender, og kan forholde mig til)

    Som et sidste spørgsmål hvilke dæk er bedst til bane og til bashing til denne model også.?

    Håber i kan hjælpe, mange tak smiley
    God dag til jer alle


  • #24   9. jul 2014 Du går aldrig galt i byen med tekin eller hobbywing. Selv bruger jeg en hobbywing Xerun 150A esc og det er helt klart en af de bedste esc'er og slår 100% mamba'en. Og så er den heller ikke så dyr igen.
    Hvad motor angår køre trackstar motorer helt fint. Selvfølgelig er de ikke helt så gode som mamba, tekin og hobbywing. Men til prisen kan de sagtens følge med. Jeg bruger da selv en hobbyking motor og jeg køre da også fra nogen af dem der køre med mamba, tekin og hobbywing, men det er jo nok også mest op til køren. Og når man tænker på at de koster 1/5 af hvad en tekin fx. gør så synes jeg ikke at det gør så meget at jeg måske skal købe en ny motor lidt oftere. Og så er tekin fx. Ikke 5 gange bedre. Men 5 gange dyrer.


  • #25   9. jul 2014 Så snup det sæt jeg linker til med 150A EZrun og Leopard motoren, det dur hvis du spørger mig. smiley

    Hjul og dæk kan der jo være mange meninger om, vil sige bad lands til smadder kørsel og her et et par andre bud til bane ... har selv begge sæt på Agama'en, dog kun 1 sæt af gangen da det kun er en 4WD.
    (link fjernet)
    Disse kommer IKKE limet men de kan leveres limet for 20 kr. sættet.

    http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-tilbehoer-daek-faelge-truggy-beam-soft-truggy-mounted-hvid-p-34199.html kommer færdig limet og køre klar.


  • #26   9. jul 2014 Xerun 150a er et glimrende bud på en 1/8 esc. Størstedelen af 1/8 EL feltet under DMSU benytter sig af en Xerun 150a. Angående motor bruger de fleste enten Hobbywing eller Tekin motor.
    Personligt bruger jeg selv en Xerun 150a lige pt. sammen med en Orion 2100 kv.
    Jeg går dog og venter på Orions nye R8.1 esc kommer på lager idet jeg gerne vil teste den imod min nuværende esc.
    Mads: Jeg ved ikke om du har haft en Tekin motor før, men de motorer er virkelig gode. Super smooth både under acceleration og bremsning samtidig har de den bedste kundeservice.
    Orions motorer er også rigtig gode, men prisen er også derefter.

    Angående Truggy dæk så går man aldrig galt med et sæt AKA i-beam. De fungere bare altid.

    Magnus





  • #27   9. jul 2014 Sådan drenge, det var bare en omformulering og lidt struktur så fik jeg sku hevet lidt Svar ud af jer hehe smiley -

    Super jamen så tror jeg næsten at det bliver noget xerun 150a esc jeg går efter, da den lyder lidt uundgåelig hehe., derudover kunne jeg godt tænke mig en "rigtigt" motor, det vil sige minus hobbyking. Så den der Tekin motor lyder spændende,.

    Er leoparden hobbyking ?

    Hvad angår dæk, Thumps up i Got it smiley tak


  • #28   9. jul 2014 Xerun 150a har samtidig også den fordel at den er rigtig let at programmere. Der kan Tekin esc'en godt være lidt mere kringlet.
    Tekin motoren er også rigtig spændende, men det er prisen ikke;-)
    Går ud fra du skal køre på 4s, så jeg vil enten vælge deres 2000 kv eller 2250 kv.
    Vær opmærksom på de både har 4030 model (buggy) og 4038 model (truggy).
    http://www.teamtekin.com/t8.html


  • #29   9. jul 2014 Mit bud til en budget motor som stadig er kvalitet er en Leopard 4082 2000kv.
    Esc vil jeg sige hobbywing 150A eller trackstar 150A.
    Vil også sige at Tekin har de bedste motorer. Men jeg ville stadig købe leopard hvis jeg skulle hive en hjem fra ny af. Og så ville jeg tage en 4092 selvom den nok ikke er den bedste til seriøst banerace pga vægten.


  • #30   9. jul 2014 Jeg kiggede godt lige på deres hjemme side og så at de både havde buggy og truggy udgaver,.

    Hvis jeg køber den på 2000kv, også selvf primært kører med 4s, men kan motoren klarer lidt 6s engang imellem :b

    Derudover hvad er den største forskel på at køre 1400kv og 6s eller 2000kv og 4s


  • #31   9. jul 2014 Hvad tænker du på med vægten, vejer leoparden for meget, og hvor meget for meget er et lige :b hehe

  • #32   9. jul 2014 Beklager, 4082 2000kv leo'en er udsolgt - det har yours truly sørget for smiley Lol, spøg til side...

    Fordelen ved at køre med 6S fremfor 4S er at motoren vil køre køligere. Du skal blot geare dig frem til den hastighed du ønsker.

    Nedsiden er at jo større motor og batterier du bruger, vil bilen veje desto mere og banekørsel forringes. Hvis du ikke skal køre løb, who the f**k cares then...?

    Derudover hvad er den største forskel på at køre 1400kv og 6s eller 2000kv og 4s - spørger du, det kommer an på gearing. Dog er der mere træk i en 1400kv fremfor 2000kv, men igen, det afhænger af din gearing.

    Men nu vrøvler jeg atter igen, køb en leo, hobbywing eller mamba - same same på et eller andet led, på nær prisen. 4074/4274 1900-2200kv på 4S er standard for bane kørsel.

    Jeg har selv en 4092 1480kv på 4S med 66/16 gearing i en tung 1/8 truggy som er ok fino bambino for mig.


  • #33   9. jul 2014 En 4092 er en tung satan. 4082 er ok smiley Du burde kunne finde vægt på producentens side.
    Jeg skrev 2000kv da jeg regnede med at du ville køre 4celler.
    4celler er altså optimalt til 2000kv, men den kan godt køre 6celler også. Der ville jeg dog vælge en anden kv. Jeg har selv 4092 1730kv til 6celler. Men hvis den 4092 var på 2000kv ville jeg stadig køre 6celler.

    4082 2000kv kan altså sagtens køre 6celler også. Buggy og truggy version ? Det er nyt for mig smiley
    Jeg vil dog fremover altid købe båd versionerne, da jeg har læst om at de er bygget med mere moment. Og jeg kan i modsætning til visse andre godt finde ud af at smide et klistermærke over lufthullerne i front og endbell smiley


  • #34   9. jul 2014 Hmmm hmmmm jeg synes sku det er lidt svært at forstå, men tror jeg har fat i det nogenlunde,,

    Hvis jeg vælger at gå all in på 6s og geare den lavt, så vil jeg få en vild acceleration og en top fart omkring 60-70 stykker eller hvordan? Derudover hvad hvis jeg vælger den model 1350kv fra tekin, er den noget værd hvis jeg så en dag kun kører med 4s,.,
    Ser helst min bil køre bedst på 4s men at den skal have mulighed for at blive ustyrlig og Badass med 6s


  • #35   9. jul 2014 Hvad angår det at købe båd version, et det så en seriøs point i det, eller skal jeg bare lade den ide være ved din side :b heh

  • #36   9. jul 2014 6 cells kørsel behøver ikke være vildere end 4cells. Du vælger jo kv efter antal celler du primært kører med.
    Jeg vil anbefale dig du holder dig til 4 celler, og så af og til smider 6 celler i for chok effekten. En gearing så din truggy render omkring 60-70 er ok passende. Til bane gearer du efter banen.
    Tekin 1350kv ville jeg ikke køre med under 5celler.

    Umiddelbart vil jeg sige det er bedst at vælge kv der passer til 4celler, da det er det du vil køre på mest. Det vil sige 2000kv. Og ja så kan du smide 6celler i den og spille smart og have en ustyrlig vogn, hvis det altså er enten mamba monster motoren, tekin truggy t8 motor mellem 1700-2000kv og leopard 4082 eller 4092.
    Hobbywing motoren tror jeg ikke holder til 6 celler uden at køre for varm(lets get this party started fanboys)

    Bare lad mig om at købe leo's bådmotorer smiley Intil videre er det bare noget jeg har læst på en båd side.


  • #37   9. jul 2014 Magnus: nej jeg har aldrig haft en tekin. kunne da selvfølgelig rigtig godt tænke mig en, men har bare ikke pengene til den da den jo netop er så dyr. Ny køre jeg da heller ikke så seriøst race som du gør smiley

  • #38   9. jul 2014 Fedt svar Kristian, lige den der jeg søgte,. Super så tror jeg jeg går efter tekin motoren på 2000kv og esc fra hw. Eszrun 150a - kan det bedre betale sig at købe tekins egen esc som passer til motoren ? Eller er det bare slut prut ezrun er lækker for tiden smiley

  • #39   10. jul 2014 Tror ikke det kan betale sig at købe tekins egen esc nej. Go gadget go!

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #40   12. jul 2014 Personligt ville jeg snuppe en 4092 kv alt efter hvor mange celler du vil køre med.. og esc uden tvivl hobbywings nye Quickrun 150a esc. Har fået 4 fra denne sælger som ikke er snuppet i tolden
    http://www.ebay.com/itm/Hobbywing-QUICKRUN-WP-8BL150-1-8-Brushless-ESC-150A-for-RC-Cars-/261402789917


  • #41   12. jul 2014 BlixT: kan du uddybe, havde selv lidt endt ud med denne kombi, tekin 2000 kv og trackstar 150a esc

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #42   12. jul 2014 Det også en fin combo du har valgt er selv stor fan af tekins motore havde selv en 2250 til min 8ight t 2.0 lækker motor men da jeg skiftede til kun at køre med 6s blev det for meget for den, jeg fortrækker bare leopards 4092 i det hele taget pga momentet og at de "næsten" ikke bliver varme (har 1480 modellen).... Men en ting der er sikkert køb Quickruns ESC den er meget bedre og nemmere at havde med og gøre (programmering i feltet, vandtæt bla.) end Trackstars, også koster den kun 100-150 mere hvis den ikke bliver taget i tolden self.

  • #43   12. jul 2014 Ja okay, så på Trods af at tekin nok har en smule bedre motor, så ville mit setúp fungere vildere og bedre med dit setúp, da det også har mulighed for at køre på 6s uden at motoren dør i længden:)

  • #44   12. jul 2014 Mente dit setúp var bedre end mit pga den med 6s og en bedre esc

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #45   12. jul 2014 Yep, skriv lige i tråden hvad du ender ud med og købe når du har besluttet dig smiley

  • #46   12. jul 2014 Okay fair nok, hvad siger i andre til det, er han helt ved siden af, eller ville det være bedre for mig at købe hans setúp istedet for det jeg i forvejen havde tiltænkt mig udfra det i tidligere har sagt smiley ?

  • #47   12. jul 2014 Og jeeeps, jeg skal lige have lidt flere penge før jeg købet, jeg undersøger bare lige hurtigt så jeg er klar til st bestille når jeg får penge :b,. smiley

  • #48   12. jul 2014 Til rent bane race er tekin et bedre valg (pga vægten). Og som jeg skrev længere oppe vælger du kv efter antal celler du primært vil køre. Jeg er dog også fan af 4092 men anbefalede dig 4082 da du også skal køre bane og det faktum at 4082 vil føles mere snappy end 4092 pga den mindre rotor. Til ren 6cells er 4092 selvf federe, men vil ikke være forrest i feltet på banen da du har for meget vægt i vognen.

    Choose vise smiley


  • #49   13. jul 2014 Jeg tror jeg ender med at tage 4082'eren så, den er alligevel også en del billigere en tekin, og hvis i siger jeg alligevel ikke får en særlig meget bedre motor af det,. Hvad er så pointen, jeg skal jo ikke engang køre rigtige løb, bare tæve mine to venner på en BMX bane ;b - de kører henholdsvis vorza buggy, og en bil model bæ(heng long) buggy 1/10., så mon ikke jeg ender med at ligge meget godt i feltet,. Hvad med topfart, acceleration hvordan er de forskellige der

  • #50   13. jul 2014 Kan jeg ikke evt bare geare 4092, lavere for at åbne den samme acceleration og moment som 4082?

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #51   13. jul 2014 Hvis du bare skal køre med dine buddies og ikke prof race så det bare hjem med en 4092. Klart den kraftigste motor af de 3... men om du tager 82 eller 92 skal det nok blive godt, bare køb en ordenlig ESC, min 1 år gamle trackstar esc er allerede begyndt at cogge helt vildt med leopard motorerne

  • #52   13. jul 2014 Ja okay, men så bliver det nok leo 4092 og den nye esc quickrun

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #53   13. jul 2014 Kan garantere dig for du ikke bliver skuffet : )

  • #54   13. jul 2014 Vælg 1730kv versionen eller højere kv hvis du tager 4092.
    Har set den kunne fås i 2000kv på en båd side.
    Jeg vil sige der er mere skud i en 4082 2000kv på 4 celler, end der kan komme på en 4092 1730 på 4celler. Og jeg ved da hvad jeg laver. En 1730kv 4092 vågner først på 6celler, men der er den også lysvågen smiley Så hvis ikke du kan få 4092 på 2000kv eller mere, så nap en 4082 2000kv.


  • #55   13. jul 2014 Ellers så skal du bare køre 6 celler permanent smiley Problem solved.

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #56   13. jul 2014 Synes nu heller ikke min 4092 1480kv har problemer med at holde sig vågen.. vil da også mene at der er mere spark i den end min 4082 2000kv begge på 6s.. har haft dem begge i 8ighten. Men generelt vil jeg give dig ret i at hvis du har 2 af de samme motore gearet til at køre det samme bare med forskellig KV så er der mere spark i den højere KV motor, eneste minus er bare den hurtigere bliver varm... så hvis du kører batteri efter batteri ville jeg fortrække lavere KV så man ikke skal vente på motoren køler ned, men det er alt sammen bare min mening/erfaring og stemmer sikkert ikke overens med andres : )

  • #57   13. jul 2014 Blixt prøv at køre med 4celler på din 4092.
    I starten af emnet skriver Tobias at han primært vil køre på 4 celler.
    Du vader rundt i 6cells kørsel smiley
    Jeg har heller intet problem haft med en leopard 4074 2000kv. Den præsterede jeg at få ned på en temp der sagde 29grader i min thunder tiger ved cutoff med køretid på 20-25min hvor dan stadig åd bamsefars revo som også kørte på 4celler men med mamba monster motoren. Så jeg ville naturligvis ikke have varme problemer med en 4082 2000kv i en truggy på 4 celler.
    Kan huske Bamsefar mærkede min motor og udbrød noget i stil med "hvordan kan det lade sig gøre" Setup setup setup. og køle pasta imellem motormount og motor.
    Jeg ville vælge 4092 uanset kv(1400-2000kv) til 6 cells kørsel men en 4082 til 4 cells.
    Din 4092 1480 er super neder på 4 celler sammenlignet med en 4082 på 2000kv på 4 celler. Indrøm det nu bare champ smiley


  • #58   13. jul 2014 Det kan godt være jeg spørger lidt dumt men flere kv giver det ikke mere power?

    Jeg er helt grøn men prøver bare at lære lidt??


  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #59   13. jul 2014 Ja på 4 celler uden tvivl kristian, har også kun sammen lignet min 82/92 på 6s.. hvis man ikke kører seriøst race så er 6s vejen frem haha : ) havde ikke set at han mest vil køre med 4s så kan kun give kristian ret 1700-2000kv 82/92... Det lyder vildt kunne godt være jeg skulle prøve med kølepasta i min mt4 så : p

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #60   13. jul 2014 Ikke nødvendigvis rene, den med lavere KV bruger mindre strøm ja, så på papiret mindre power men har mere moment så du kan geare den højere

  • #61   13. jul 2014 Godt vi kunne nå til enighed Blixt (Eller at jeg fik ret hahaha)
    Fed truggyficeret vorza du har dig smiley
    Rengør motormount og skru det helt af og rengør der i bunden hvor det skal skrues fast og så giver du den kølepasta hvor mount bliver spændt i mod bunden og så der hvor motoren bliver spændt imod mount. Du kan lure hvilke andre mods jeg lavede for at give min tiger mere luft. Alt sammen bidrager jo smiley



  • #62   13. jul 2014 Hmpf! !! Så du siger min matrix er super nederen? ? smiley smiley
    Synes den kørte fint forleden smiley


  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #63   13. jul 2014 Hehe yep : ) mange tak kristian er sjov og køre med, det vil jeg prøve tak for tippet. Kunne godt være man skulle begynde at sætte nogle flere biler ind på rc galleri men vil næsten hellere bruge tiden på at lave dem : p

    Er det den matrix fra mig af mark? Fik du ordnet motor mountet så du kan køre med andre pinions? Og var den ellers iorden?


  • #64   13. jul 2014 Yes både og. Din kunne sagtens klare andre pinions. Jeg fik fat i en anden matrix og brugte bunden derfra til at lave en anden konvertering så motoren sidder pt overfor servo, batteri på servo siden og esc mod bagenden på motor siden. Der er som regel altid noget ved brugte biler, din uden undtagelse dog ikke noget møg hvor jeg ville forbande dig langt væk smiley

    Leo 4092 1480kv på 4s med hobbyking klassikeren 100a esc smiley og 16/66 gearing.


  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #65   13. jul 2014 Hehe okay lyder godt, så har du fået meget bedre vægt fordeling kan jeg forstille mig : )

  • #66   13. jul 2014 Hej drenge jeg følger med i hvad i skriver, har lidt svært ved at svare da jeg slog min hånd igennem en rude i nat *faaail* men jeg læser, så god diskussion smiley

  • #67   14. jul 2014 Mark, den kører fint nok smiley Men du bemærkede selv da du kørte med Christians truggy at der var mere smæk på hans. Og hans havde vist også 4celler men flere kv smiley

  • #68   14. jul 2014 Yes yes Master K smiley

    Uden tvivl!


  • #69   14. jul 2014 Så det vil sige, skal jeg primært køre 4c, som jeg skal. så vil i sige,quickrunner 150a og 4082 2000kv er det bedst mulige valg til mig som skal køre lidt allround, men gerne vil have at den kan klare sig rigtigt godt på bane,.

    hvis jeg så ønsker for sjov til lidt bashing or sådanne, så kan jeg godt dog med pauser til motoren smække den på 6s og få en lidt vildere oplevelse ?.

    Sidste spørgsmål går så på, hvilken gearing mener i ville være den optimale, jeg har ikke hundrede procent styr på hvordan alt det der final gear ratio påvirker bilen osv. jeg kan nok godt regne det ud, men jeg ved ikke helt hvilke resultat jeg skal gå efter for at bilen køre bedst muligt, altså hvad det resultatet af udregningerne betyder for bilen. smiley


  • #70   14. jul 2014 Start med 14t. Og så kan du ikke bare regne med at stykke et setup sammen som vi anbefaler herinde uden selv lige at tjekke setup/temp osv indtil du er sikker på det spiller sammen smiley
    Men jeg synes det virker fornuftigt med 4082 2000kv. Quickrun esc har jeg ingen personlig erfaring med. men hvis det er hobbywing så går du ikke galt i byen.

    Få nu bestilt stumperne hjem og kom ud og kør! smiley


  • #71   14. jul 2014 Okay super, Jamen jeg er jo ikk verdens rigeste så vil gerne lave det rigtige køb første gang hehe, men enig, det lort skal snart bestilles så jeg kan få prøvet den af smiley meen bliver desværre nød til at vente til jeg har råd smiley

  • Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #72   15. jul 2014 Du kan prøve og google lidt om quickrun esc,en. Den er magen til xerun bare den nye vandtætte udgave

  • #73   15. jul 2014 ja okay, men hvis du siger den er bedre så har du vel ret, og wp er kun et plus


  • #74   1. aug 2014 er i sikre på at motoren ikker hedder 4282 2000kv ?, den der 4082 er til både smiley

  • #75   1. aug 2014 Har bestilt denne ESC Hobbywing QUICRUN-WP-8BL150 WP 150A
    http://www.ebay.com/itm/251563593494?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    -

    Men motoren, der er jeg sku gået i stå, kan ikke finde den nogen steder andet end fra kina, og vil helst gerne have fra eu så det går lidt hurtigere plus told og moms smiley - Derudover kan jeg ikke helt finde ud af præcis hvilken motor det helt nøjagtigt er, håber i lige kan sende en link evt. så ville i være fantastiske smiley

    Mange tak for hjælpen


  • #76   1. aug 2014 Hej blixt t eller Kristian l, er der ikke en af jer det ved det smiley

  • #77   1. aug 2014 Leopard 4082/2200kv

    http://www.rc-raceboats.de/shop/lbp4082-b/15y-2200upm/v.html


  • #78   2. aug 2014 så den købt ^^ tak for hjælpen

Kommentér på:
Hjælp til El 8ight truggy

Annonce