{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Savage 25 Limited Edition-Køb eller ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Står og skal have Rc Truck igen.
Min Gamle Savage 25 Kørte Monster godt og Klarede det meste.

Men hvad med Limited Edition ?
Får man meget mere for Pengene eller ?
Den Shop jeg overvejer at købe fra vil have 100,- Extra ( Eller også var det 200 smiley ) for Limited Edition'en
Er det en Fejl de har lavet eller er Prisen god nok ?

Eller skal jeg ud og Købe Savage 3.5 ?

Håber nogle kan svare lidt på det, for når jeg selv læser det ser det en Del forvirrende ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage 25 Limited Edition-Køb eller ?
  • #1   17. okt 2005 køb en revo det fortryderr du ikke

• #2   17. okt 2005 Steen (slagelse) .
    Har også haft kigget meget på Revo ( Lige siden den kom ud faktisk Hehe )

Men nu da du Både har en Revo og Savage.
    Kan du fortælle mig Hvorfor jeg skal vælge Revo'en frem for Savage'en ?

Jeg vil gerne have en Mt der kan køre over alt, det skal være hårdt og Brutalt.
    Regner ikke med at den skal bruges til Konkurrence Brug. For der er alt for langt til den nærmeste Bane.

<b> Mike

• #3   17. okt 2005 med le, får du dirtbonz dæk, dobelskive bremse, tun potte, det var vidst det.

du kan jo os købe en savage 4.6

• #4   17. okt 2005 jess A
    Ja det kunne jeg også..
    til 4.6'er.
    Er det ikke Selvbyg ?
    Og skal der ikke købes Fjernstyring og Servoer ved siden af ?

• #5   17. okt 2005 Jeg har en Revo tilsalg hvis du er interesseret ? Der kan medfølge de ting som du vil have med. Kig i min profil og skriv til mig smiley

• #6   17. okt 2005 Forresten havde jeg Savage sidste år og jeg købte derefter en Revo, og det har jeg aldrig fortrudt. Revoen er virkelig bare bedre gennemtænkt og bedre på flere punkter.

• #7   17. okt 2005 savage L.E. er også med 3 gear

• #8   17. okt 2005 som der er sagt så er revo en bedre mt til det hele

• #9   17. okt 2005 Mads, vi har begge haft Savage, og vi syntes klart at Revo er bedre. Det er jo bevis nok. Nick C har også haft Savage, og han syntes også at sin Revo er bedre. Revoen har meget bedre køreegenskaber, og den egner jeg godt til bash og ræs. Savagen dur kun til bash, og den er ikke så gennemtænkt opbygget. Og hvis Mike har haft Savage, er det jo en god ide at prøve noget andet. Revoen er en god "efterfølger". Mads, du kan jo heller ikke sige så meget da du jo ikke har nogle af delene.

• #10   17. okt 2005 Det er jo klart da de fleste er begyndere som køber Savage som deres første bil fordi den har alle andre. Savage er jo også en gammel bil efterhånden, og alle har den. Revoen er lidt mere ukendt, fordi den først udkom sidste år i DK og Savagen udkom i 2003

• #11   17. okt 2005 Og det er jo heller ikke så mange der har begge ting og kan sige deres erfaringer.

• #12   17. okt 2005 mads j revo slår jo savage med flere længder til det hele savage er jo en høj sitv vældte-peter revo er nytænkning

• #13   17. okt 2005 Jeg mener også revo er rc´en, jeg har selv haft en savage og det er da en god begynder bil, men hvis man vil går lidt til guldet skal det være revo, andet er der egenigt ikke at sige.

Jeg ved ikke om savagen holder til mere bash end en revo, plastik vs plastik.

revo´en er jo nu tænking inden for rc, og det er nok kun starten inden for en revolition der vil kommer i den nærmeste fremtid, så kan ikke se hvorfor man skulle vælge en savage.

revo´en accellere bedre, drejer bedre, ser bedre ud, køre bedre. Savage drejer af l-o-r-t hvis man ikke sætter en servo i til 800kr og denes acceleltion er ikke tilnærmes revo´en når vi snakker stok motor. udsene er jo en personlig sag.

Det er kun op til dig, men hvis man kunne lave en afstemning herinde, som der ikke vil have påvirkning af skriftlige kommentar herinde, vil revo´en med sikkerhed for flest. Der er mange savage tilhængere herinde, men som sagt en god begynder bil, men hvorfor ikke tage det skridt længere til samme penge.

• #14   17. okt 2005 hej micke jeg vil tage en revo da jeg har 3 stk savage og en revo jeg kør mest med revon den er helt klart bæder

mvh kenneth N

• #15   17. okt 2005 jeg tror mads lider af savage-syge

• #16   18. okt 2005 Okay, tak for de mange svar.
    Og undskyld jeg ikke lige skrev igår, men fik lidt sent fri fra arbejde smiley

Men tror valget falder på Revo.
    Folk der både har Savage og Revo er jo nok dem der kan komme med det bedste svar.

• #17   18. okt 2005 Revolution.

Tjah, havde tænkt mig at købe ny Savage / Revo.
    Men hvis du kommer med en God pris og siger hvad jeg får med kunne jeg da godt finde på at købe den smiley
    Du behandler Vidst dine ting godt.

• #18   18. okt 2005 hehe, Yesyes. Hvad er din nye msn ? Din gamle bruger du jo ikke mere. Længe siden vi har hørt fra dig. Jeg skal nok kunne finde en fair pris til dig, og det ville være rart hvis jeg endelig kunne komme af med den så jeg kunne købe ny bil smiley Jeg har jo haft den til salg i lang tid men køberne har hoppet fra.

msn: XX_Undertegnede_XX@hotmail.com

• #19   18. okt 2005 _»~®EVOlution~« _™ Køber hoppet fra IGENIGEN !! smiley ©
    Ja det har jeg hørt lidt om smiley

TIlføjer dig lige i aften når jeg kommer hjem fra arbejde. ( Skal afsted nu smiley )

• #20   18. okt 2005 Jeg kører ikke kun på bane. Jeg kører rundt herhjemme på hop, og tager op til en skole hvor der er hop og bakker og diverse. Kører også på mark. At Revoen ikke dur til bashing skal du ikke sige, og du skal heller ikke sige at Savage er den bedste basher smiley Der er ingen klare beviser

Kommentér på:
Savage 25 Limited Edition-Køb eller ?

Annonce