{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Racereport SMRC Cup 6 - Kris {{forumTopicSubject}}

Racereport - SMRC Cup 6 - Kris

Jeg har set meget frem til smrc cup 6 da jeg ikke kunne komme med til 5'eren.

Ishimaen har kørt rigtig godt i lang tid hvilket jeg også er imponeret over, dog var det tid til at udsfkifte alle kuglelejer og sætte ny olie differne og
dæmperne, altså en større renovation.

Jeg havde ikke selv regnet med at jeg ville køre godt til dette løb da jeg ikke har fået trænet i over en måned.

Kvalifikationsheat
Da jeg møder op på banen er jeg 100 % klar til at køre og jeg skal køre i 3. heat, dette heat gik ikke godt, jeg gik ud efter 5 min. grundet en knækket brændstof slange, i næste kval. heat går det bedre, men da jeg ikke kan finde rytmen får jeg kun lavvet 10 omgange på 7 minutter. I det sidste kval heat begyndte jeg at finde rytmen igen og fik så kørt de 11 omgange men det var desværre ikke nok til at gå direkte i semi. Så der måtte køres kvartfinale også.

Kvartfinalen
Jeg får startet godt ud i kvartfinalen, jeg starter med at ligge 2'er bag Flemming Hansen, da det så er at jeg rammer et hårdt bump idet jeg bremser vælter bilen forover og bilvenderen var umådeligt langsom! Jeg ligger 8'er nu og har meget travlt, så jeg sætter tempoet op.
Jeg har kørt ca 5 minutter nu og er kommet op på 5. pladsen med en omgang op til 4. pladsen, men nu hvor jeg er kommet godt ind i varmen kører jeg rigtig godt i mange omgange helt uden fejl, til mit held går 4. pladsens motor ud, men han når desværre at komme ud af pitten før jeg har passeret ham, stadig en halv omgang op til ham. Nu tonser jeg derudaf med kun en omgang tilbage ligger jeg meget meget tæt på 4. pladsen. Men desværre får jeg skåret et sving helt forkert da der blev lukket af for mit angreb, så jeg kom ca. 5 sekunder bagud igen. og de 5 sekunder var nok til at jeg endte på 5. pladsen og gik derfor ikke videre til semifinalen.

Ikke en god dag - men et super ræs og god mad!

///Kris Møller - IshimaRacing


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racereport SMRC Cup 6 - Kris
  • #1   19. sep 2009 Ja sq - super god mad smiley
    Jeg selv fik kørt 12 omgange i 2 af mine kvalifikationsheat, og det 3. (altså mit første heat) smed jeg bevidst væk, da jeg skulle teste om motoren kunne køre så langt på en tank, som jeg vil have den til.

    Fik samlet mig en 2. plads i min semi, og startede 4 i finalen. Men lige op til finalen, fandt jeg ud af at en af mine støddæmpere var knækket, så jeg gik straks i gang med at sætte en ny en på (en for-dæmper knækkede, og fik lånt en buggy bag-dæmper af Oliver smiley - men den kom til at passe :P). Men jeg røg fuldstændig ud af "the zone" af den uventede reparation, at jeg ikke kørte så hurtigt og godt som jeg plejer.

    Men fik mig vist en 5. plads i finalen, men er ikke helt tilfreds. Så må vi se om det kan blive til metal næste gang smiley


  • #2   20. sep 2009 Endnu engang tak for læsning! Elsker bare racereports.

  • #3   20. sep 2009 det var så lidt smiley

Kommentér på:
Racereport SMRC Cup 6 - Kris

Annonce