{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

Anmeldelse af LRP spec3 28r {{forumTopicSubject}}

Indledning:
Jeg skriver denne artikel for at rådgive folk som vil have ny motor til deres 1:8 Monstertruck

TESTPLATFORM:

Bil: Team Losi LST monstertruck
Nitro: Sidewinder 25%
Motor: LRP spec3 28r
Gearing: standard
Kobling: Alukoblindssku fra HPI samt guldkoblingsfjedre
Udstødning: standard performance fra Team Losi
Luftfilter: standard
Gløderør: OS8
Brændstof: Nitro

Førstehåndsindtryk:
Når jeg pakkede motoren ud, så tænkte jeg bare wow, det ser bare rigtig flot ud. Hvis man vil have en motor med lækkert design, så skal man allerede nu vælge LRPen smiley

Montering:
Standeren til motoren kunne tages direkte fra min gamle MAch26 motor, alt passede over på Losien. Der var dog bare det ene problem, at gasservoen ikke ville lukke gasspjeldet totalt, så hvis man monterer motoren på en LOSI LST, skal man lige rode lidt med gasservoen først, hvis man ikke vil have bilen til at køre væk fra en når man får den startet, som også er rigtigt nemt, den starter hver gang smiley

Hvad er udstyret testet i forhold til?
Udstyret er testet imod min tidligere MAch26 motor, som ikke kørte optimalt på LOSIen, og synes også den er svær at starte.. Ved Mach26 motoren kunne man bruge 15 min på at starte den. LRP starter efter 5 sec..

Vurdering af det testede udstyr i forhold til det tilsvarende produkt:
Jeg vil vurdere LRPen som en rigtigt kraftig og solid motor. Den er nem at starte, og den yder virkelig godt. Motoren kan anbefales til personen som vil have ekstra kraft til sin Truck. Den er virkelig hidsig.

Mach26 motoren er efter min mening for svag til at skulle trække en 1:8 MT på omkring 5 - 6 kilo.. desværre smiley

Hvor er testen udført:
Testen er udført på BMX baner, Asfalt og Grus. Den går på baghul konstant. Så man skal godtnok lige vænne sig til den nye hastighed, før man bliver alt for modig smiley


Konklusion:
Alt er positivt ved motoren, der er simpelthen ingen problemer med den. Den får dog ikke alle 10 point fordi man skulle til at rode med gasservoen inden man kunne køre med den.

Så derfor får den 9/10.

Dette er dog også en meget god og tilfredsstillende karakter smiley

Positive ting:
Virkelig kraftig motor, som får bilen til at ville fremad. Starter altid og skal næsten aldrig stilles på smiley og den bliver heller ikke særlig varm når jeg kører med den. Maks 115 grader.

Negative ting:
Det eneste negative er at man skulle rode med gasservoen.

Hvem er testen udført af:
[k]Per R[/k]
/> Haderslev
5. Juli 2007


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmeldelse af LRP spec3 28r
Kommentér på:
Anmeldelse af LRP spec3 28r

Annonce