{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

De nye regler inden for droner. {{forumTopicSubject}}

Så nu er drengene og jeg lovlige bruger ,af vores droner iflg den nye lovgivning,så ville blot høre om andre har taget testen og betalt for registrering af deres droner ?

Opslaget er osse lavet for ,at nye drone ejere husker og få det gjort , husk osse at få jeres droner forsikret ,medmindre de er forsikret under jeres indboforsikring smiley

Nå kan i hygge jer skønne Rc mennesker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De nye regler inden for droner.
  • #2   8. jul 2017 En ting er jo at have et stykke papir, en anden ting er, om du har nogle steder at flyve lovligt.

  • #3   8. jul 2017 Helt sikkert Don smiley
    Det har jeg så osse ,derfor jeg blot ville sprede oplysningen så nye som gamle har styr på alt det papirmæssige osse smiley


  • #4   8. jul 2017 Det er jo godt nok. Det er ellers det store problem for mange.

    Men det er jo rart at have et fint stykke papir.


  • #5   8. jul 2017 Venter lige med at hoppe på dronetegnet indtil de ved hvad der skal ske,da de startede med at snakke om dronetegn talte de om som en slags kompensation at vi kunne få lov til at overskride de 100 meter max højde nogle steder og vægtgrænsen på de 7-8 kg helt op til max stormodel vægtgrænse på 25 kg ,indtil de giver lidt igen kan de glemme mig,størstedelen af de steder jeg flyver er der alligevel ingen mennesker og der hvor der er har jeg ejers tilladelse til at flyve i modsætning til dem der uden tilladelse lufter hunde løber osv på ejernes grunde, de 2 sandgrave jeg har ejernes tilladelse til at flyve i også vil de ikke have andre en mig efter diesel tyverier osv så de sætter pris på min tilstedeværelse med kamera overvågning , så torpederer jeg en de steder vil ejerne af områderne nok grine af skadeslidte og smide dem ud med trussel om anmeldelse af ulovlig indtrængen på privat område smiley
    Men kan da godt forstå piloter uden mine muligheder at de vil sikre sig,jeg kan nøjes med min forsikring der dækker paraglidere modelfly osv,men er da træt af den begrænsning at jeg ikke længere kan flyve på sportspladsen overfor mit hus uden at bryde loven sådan som de har lavet den.


  • #6   8. jul 2017 Hehe, der er god fidus i at hæve forsikringspenge fra folk, der flyver skum modeller. Det er ligesom at blive slået med en blød pude, hvis man bliver ramt af sådan en.

  • #7   8. jul 2017 Min radjet 800 skulle efter sigende gå med 220-240 med det setup jeg har i så nok lidt træls at få i nakken ?
    Men har da også haft et par 3d fly i 2 meter klassen lige på grænsen til stormodel vægtklassen ,deres vægt taget i betragtning + rækkevidde med fuld tank så er forsikring sku nok ikke en dum ide,og når den så samtidig med giver ekstra dækning ved paragliding motorcykel kørsel så er jeg sku ligeglad med at betale den.


Kommentér på:
De nye regler inden for droner.

Annonce