{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sender til Rookie (AX-3)
  • #1   17. mar 2018 Den er okay . Du skal kun bruge 2 kanaler . 1til styring og 1 til frem brems og bak. Så hvis du ikke skal have lys lyd eller andet gejl på. så er den okay

  • #2   17. mar 2018 Enig med Jens , sålænge den ingen deffekter har så som kort rækkevidde brækkede knapper og funktioner nok til at opfylde dit behov så kør livet ud af den.
    Vil du opgradere har både hobbyking og banggood fjernstyringer fra ca 150 kr og opad ,værd opmærksom på om du vælger eu varehus fra begge steder ellers kommer knold og skvat og vil have en bid af kagen .


  • #3   17. mar 2018 Super tak
    Når jeg handler på fasttech får jeg dem bare til at nedskrive værdien til under 10$ så kan skat rende og hoppe


  • #4   17. mar 2018 Kenneth, det virker indtil den dag en af dem der åbner pakken går ind på hjemmesiden og tjekker salgsprisen. Det er ikke større detektivarbejde, og jeg er sikker på de har en øvre grænse for hvad de tror på.

    Men jeg er sådan set ligeglad, så du skal ikke se det som et moralsk opstød. Det er mere en praktisk kommentar.


Kommentér på:
Sender til Rookie (AX-3)

Annonce