{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Msph
Msph
Tilmeldt:
5. sep 2012
Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 7

Bedre sender/modtager Traxxas {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en gamle “fjernbetjening” som jeg ønsker at sende på pension smiley
Til en nyere model som ikke har den lange hatenne.
Så en brugt/ny sender/modtager.

Det er til min gamle model, E-maxx 3905


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedre sender/modtager Traxxas
  • #1   7. feb 2019 Se min annonce med sanwa den passer perfekt til din e maxx

  • #3   8. feb 2019 Har i en del år kørt Sanwa som er ret lækkert, men modtagere koster jo en 4-700 kr. stykket, jeg har for en formue af dem.
    Inden da kørte jeg Spectrum og brugte de billige modtagere fra Hobbyking. Det virker så vist kun på sendere med ældre software nu. Nyeste firmware fra spectrum fik sat en stopper for det.
    Skulle jeg købe noget lige nu blev det også flysky, eksempelvis:
    https://hobbykarl.dk/flysky/3922-fly-sky-fs-it4s-24ghz.html, har ikke taget stilling til om det kan fås billigere og bedre andre steder. Modtagere kan fås til under 200 kr. i DK og kan fås på Ebay mv. for nærmest en slik, på bangood til under en 100 kr.


  • #4   8. feb 2019 Hvis pengene er til det så kig på Flysky Noble. Og hvis det skal være billigere så kig på Flysky gt3c (ca 300kr) Og ellers er der radiolink rc4g som jeg kun har hørt godt om smiley Flysky gt3c kan få en anden firmware så det bliver en 6-8 channel.

  • #5   9. feb 2019 Mjaa, jooo.
    Min første sender var en Traxxas som på billedet.
    Så en Sanwa, 27MHz, som bare var lækker.
    Så jeg købte 2.4 GHz versionen.
    Brugte en formue på modtagere - 400 kr. stykket.
    Endte med 2 sendere og 6 modtagere.
    Så blev jeg træt af de dyre modtagere og købte en FLYSKY GT3 med 6 modtagere
    (Ialt for cirka det samme som en ny Sanwa modtager koster, tror modtagerne var 20-30 kr hos hobbyking)

    Følelsen var ikke så lækker på GT3'eren. Skumgummiet på styrehjulet smuldrede hurtigt. I løbet at 1 års tid begyndte den at miste centreringen på Gas/brems, så man lige skulle trimme den til nulpunkt, før ESC'erne sagde bip og man kunne køre.
    Efter 2 år røg den i skraldespanden. Så solgte jeg 4 biler og havde Sanwa modtagere nok.
    Så nu bruger jeg mine 2 stk 10 år gamle Sanwa som stadig virker upåklageligt, og er lækre at have i hånden og med et godt feel (hvilket GT3'eren ikke havde)


  • #6   10. feb 2019 tror du ikke bare du var uheldig? Og var det gt3b eller c modellen du havde?

  • #7   13. feb 2019 Det var 3B modellen.
    Og nej jeg var ikke uheldig.
    Når man først har holdt Sanwaen i hånden , så lugter hele GT3 senderen bare af billig Kina skrammel.
    Når det så er sagt så tror jeg at til prisen får man det ikke meget bedre.


Kommentér på:
Bedre sender/modtager Traxxas

Annonce