761 visninger
|
Oprettet:
FG eller Nitro {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har valget mellem af købe en FG ellerat blive ved med at køre med nitro hvad skal jeg jeg har det på en måde at jeg ved ikke helt om jeg skal købe en FG men jeg ved heller ikke om jeg skal købe en Nitro eller bare beholde min inferno mp777.
MvH Chriss
nov 2005
Følger: 161 Følgere: 164 RC-enheder: 34 Emner: 62 Svar: 370
Kan man køre med andet =)
Det kommer jo an på om du vil hoppe... Du skal nok ikke hoppe for meget med en FG
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 21
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 34 Emner: 18 Svar: 52
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 14 RC-enheder: 2 Emner: 52 Svar: 190
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 108
men klart FG eller en anden large scale model...
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 RC-enheder: 8 Emner: 46 Svar: 1.078
mvh Rune
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 21
Så ville jeg vælge en FG.
Hvis du skal ud på baner og køre løb er det meget begrænset i offroad inden for largescale altså FG.
Hvor nitroen har det nemmere på den måde.
FG kræver dog mindre vedligeholdelse og man plejer bare skulle trække i snoren.
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.160
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 14 RC-enheder: 2 Emner: 52 Svar: 190
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 108
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 973
Dyrere i anskaffelse, dyrere i stumper, hvis du hopper meget eller kører meget galt.
Billigere i motor reperationer/vedlligeholdelse. Nye stempelringe koster en 50'er + nye pakninger til også en 50'er (ca)
Ny foring til Nitro: 200-300 nyt stempel også 200-300.
Motorlevetiden mellem renoveringer på en velholdt FG'er er 50-100 køretimer.(HUSK at rense og smørre kuftfilteret)
Nitro:
Billigere i anskaffelse, billigere stumper, ofte lettere at finde reservedele til, da der er flere forhandlere.
Speciel brændstof, som kræver polititilladelse(Ja ved godt at butikkerne ofte er ligeglade med loven om giftstoffer), og som er PISSE dyrt(4 liter ca. 300-500 kr).
FG tankes på den lokale benzintank, og det kan gøres til 10-12 kr/literen.(UDEN specieltilladelser)
Køretid: med FG, ca. 45-60 min pr. optankning, de nitroer jeg har set. 10-15 min pr. optankning.
FG eller Nitro