{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Vintage Biler & Kørsel... {{forumTopicSubject}}

Jeg synes personligt at biler er lavet til at blive kørt med og det er uanset hvor gamle de er, så burde rc biler blive brugt i ny og næ..... Det jo det de er lavet til.

Jeg har surfet lidt på nettet og set at en del mennesker som samler på disse "gamle" vintage biler, og bare har dem til pynt. i sig selv er det vel ok.

Men så har jeg set dem som har flere eksemplerer af samme model og stadig lader dem suge støv på hylderne, og det synes jeg er synd. Fordi de samler på nogle biler som der er reletivt få af og der sidder nogle som godt kunne tænke sig at købe sådan en bil og køre med den engang imellem.

Ved godt at folk selv må bestemme om de vil køre eller ej, for de har selv købt og betalt dem.

Jeg kunne bare ikke nænne at gøre det, da rc biler skal køres og ikke udstilles på en hylde.

Og jeg ville aldrig købe for at stille på hylden, og tage det sjove fra et andet menneske som gerne ville ha sådan en vintage fætter at køre med.

Men det er også mig, og min moral der hænger sådan sammen.

Jeg er ikke sur, er bare skuffet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vintage Biler & Kørsel...
  • #1   4. mar 2009 Hvis jeg har en 50år gammel RC stående så vil jeg aldrig drømme om at køre med den... Hvad hvis noget går i stykker? Chancen for at finde reservedele er jo lig nul.

• #2   4. mar 2009 Hvis man har 1 eksemplar så er det jo fint at man passer på den og ikke kører med den. Men du kunne jo sagtens køre den i en hal og være lidt forsigtig smiley

• #3   4. mar 2009 Den holdning deler jeg bestemt ikke. Har man købt og betalt en gammel rc-enhed, så bestemmer den person også hvad der skal gøres med den. Det kan da godt være de er lavet til at køre ræs på vejen, men det betyder da ikke at de ikke kan bruges til udstilling. Man kunne sikkert ødelægge den på rigtig mange andre måder, hvor det at stå på en hylde ikke er til skade for bilen. Så jeg synes det er helt i orden man gør det. Desuden har samlere rigtig mange penge stående i de biler. Bliver de brugt bare én gang, forringes værdien rigtig meget.

Jeg har selv et par halv-gamle enheder stående, også nogle jeg af og til bruger. Men min ene som aldrig har kørt, vil fuldstændig få ødelagt sin værdi hvis jeg startede på at bruge den. Det samme gælder for en 15 år gammel bil, der stadig ligger usamlet i sin kasse. Så er jeg bedøvende ligeglad med, hvor meget en eller anden person hungrer efter lige nøjagtig den model. Jeg fandt den først, og var villig til at betale prisen.

• #4   4. mar 2009 Penge er sq ikke alt.

Jeg har over 20 gamle vintage ure som f.eks. rolex, tissot, seiko og og desuden har jeg også en lighter collection som osse er mange penge værd. Men jeg bruger urene og lighterne. Alt kan gøres med måde.

Gutterne og folk som jeg møder synes det er cool og de folk som ser mine ting når jeg går med dem spørger til og så snakker vi lidt om det, det er både hyggeligt og sjovt.

• #5   4. mar 2009 jimmy- er det din hornet, du har på hylden, eller har du andre?

mvh henrik
    men jo klart, de ældre hører til på hylden, uanset om det er rc ellere ej

• #6   4. mar 2009 Det er også op til folk selv som jeg skriver, men jeg bruger alle mine gamle ting fornuftigt og med måde,

Denne tråd skulle ikke forstås som en negativ ting, synes i skal huske det.

• #7   4. mar 2009 Jeg vil også sige har man det man kan betegne som Vintage eller Collectors Items ska man i den grad passe på dem og værne om dem da det ville være synd og skam at ødelægge dem bare fordi de absolut SKAL køres med for det blev de lavet til...

Men der er jo lige så mange meninger om dette som der er folk, nogle er 100% imod man bare overvejer at køre med dem hvor andre bare tænker går den til så går den til så pyt og så er der dem som ligger mere eller mindre imellem de to...

• #8   5. mar 2009 Jeg har selv gamle rc biler og jeg køre med dem når jeg har tid.
    Gamle rc biler er ikke en SKID værd for almindelig rc folk, De er kun noget værd for en samler.(de er svære at finde)
    Har prøvet mange gange at sælge nogle af mine gamle rc biler herinde og 1500 kr var det højste jeg kunne få.(fik 3500 kr for den på ebay)
    Jeg har lige købt en 1:8 Kædetrukket Robbe Romax 4WD fra 1983 i meget fin stand for 500 kr herinde på rcg.

Kommentér på:
Vintage Biler & Kørsel...

Annonce