{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spektrum dx3 med lille problem..
  • #1   16. maj 2009 Må man spørge om hvorfor du kører med den på så lang afstand? smiley

• #2   16. maj 2009 er det ikke kun motor lyden der er forsinket? Har nemlig også trodet det var forsinket. Men læg mærke til røgen fra motoren og styrer servoen, så kan du se at den reagerer med det samme smiley

• #3   16. maj 2009 Det kan godt ske, men det kommer meget an på hvor du køre og hvor din modtager sider.
    Jeg anbringer min så højt som muligt, dog uden den kommer til at funger som ”styrtbøjle” smiley
    Der er mange der har prøvet at skulle holde sin sender op i strakte arme for at kunne ”fange” bilen igen smiley
    2,4 ghz modtagere har ikke så meget antenne der stikker op som på andre anlæg og der kan være temmelig meget forstyrrelser i bebyggede områder.

• #4   16. maj 2009 jeg har selv haft testet min dx3.0, den virkede fint på 200-300 meter, men som du selv skriver er den lige ½ sekund bagefter

• #5   16. maj 2009 jeg var bare ude og køre på en stor plads så jeg kunne prøve at få den i topfart og så da jeg kom ned for enden og ville vende om kunne jeg mærke den ikke reagerede med det samme og ja jeg er sikker på den er forsinket ca 1/2 sekund som mikkel skriver..

er det nogen der ved hvorfor den gør det og gør andre anlæg det samme og hvad med dem med crystaller...

• #6   16. maj 2009 prøv at rebind dem, for mit dx3r sæt gør det ikke. og 2,4ghz burde ikke gøre det, mens i gamle da med krystaller var det ikke ualmindeligt at man kunne få flip en gang imellem.
    kan også være din antenne som ikke har ordentlig forbindelse inde i bilen.

• #7   16. maj 2009 Acoms 2,4ghz gør det også, og endda ret så mærkbart når man kommer langt ud, men det er jo så også et af de helt billige anlæg.

• #8   16. maj 2009 Hey 2.4 ghz er 2.4 ghz.... der er da heller ingen forskæld på det i com verden. At fordi man har købt et billigt produkt, så er det entydigt med at det er langsomt og at det ikke kan bruges på afstand/ der er forsenkelse på.

• #9   16. maj 2009 hvad mener du med den ikke har forbindelse ordenligt inde i bilen

• #10   16. maj 2009 Hey michael hvad mener du...

• #11   16. maj 2009 Michael - der findes faktisk flere måder at overføre via 2,4 GHz. Nogle er hurtigere end andre. Nogle sendetyper er krypteret og andre er ikke. Det har alt sammen indflydelse på modtage-forholdene.

Så nej - 2,4 GHz er ikke bare 2,4 GHz

• #12   16. maj 2009 Et signal krypteret eller ej (2.4 ghz) Er sku da ikke længer om at sende 50 eller 100m. har men forbindelse, har men forbindelse. Der er sende styrken det afhænger af. Om det kan nå... Hvis den kan er der ikke forsænkelse på. Selve mængden af dataer, er det forskæld på om det er dsm eller dsm2 (spektrum). 2 er hurtiger end 1, eller 100 mod 50 i sekundet... Jeg vil påstå at man næsetn ikke kan mærke forskæld. med mindre senderen gør det man tænker inden resten kroppen kan følge med..

• #13   17. maj 2009 Nu sagde jeg heller ikke at det ville påvirkes over distance (hvilket det jo faktisk gør - signalerne skal jo gennem luften - signalet hopper ikke bare fra sender til modtager med det samme helt magisk - spørgsmålet er dog om man kan mærke det).

Udtalelsen jeg kommenterede var at du sagde at 2,4 GHz bare var 2,4 GHz hvilket jeg så skrev at det var det bestemt ikke.

Kommentér på:
Spektrum dx3 med lille problem..

Annonce