{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Kører folk stadig Traxxas eller er det helt tabu? {{forumTopicSubject}}

Titel. Har 2 som jeg gerne vil sælge (TRX4 og Slash4x4VXL), men syntes det er yderst sjældent jeg har set nogle til salg på markedspladsen. Faktisk en evighed siden for disse modeller. Reservedele lader også til at være blevet begrænset i EU. I det mindste sammenlignet med markedet for et par år siden.

Er nysgerrig om i syntes det kan betale sig at sætte dem til salg, eller det bare er bedre at beholde dem som hylde-dronninger..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af fjernsyn på væg - 3 spejle - 4 knagerækker 1.280 kr.
  • samle 2 hvide IKEA-sengeborde med 2 skuffer 675 kr.
  • Blandet opgave - monteringsopgaver 2.000 kr.
  • Ophængning af gardinstang i beton 480 kr.
  • Forskelligt havearbejde 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kører folk stadig Traxxas eller er det helt tabu?
  • #1   15. jun hvis du ser hvad der er til salg af traxxas på denne side så er det ikke meget, virker ikke som om at dem der er aktive er på denne side. Men du kan prøve at sælge men jeg tror ikke du vil få så meget at det gør noget.

• #2   15. jun men for at svare dit spørgsmål, så er svaret nok nej, de kører nok andre mærker

• #3   15. jun hobbykarl.dk bør kunne levere dele til Traxxas

• #4   15. jun TRX4 er vældig populær ved folk med skala / crawl biler.
    Slå den op der.
    En Slash4x4VXL er en all time klassiker, har haft flere gennem årene.
    Mange sælges for ikke ret meget, men kommer jo an på stand osv.
    Købte selv en brugt i foråret, billederne var desværre gamle. For modtog en bil med helt nedslidte dæk, flækket karosse og generelt i elendig stand. Den gav jeg 1200 kr. for inkl. et forkneppet batteri og lader.
    Delte den op som roller, løs motor og esc. samt sender modtager og holdt pengene hjemme.

• #5   15. jun Men hvad for en trx 4 er det og hvad har du lavet på den?

• #6   22. jun Tak for svaret folkens. Tror jeg vil prøve at få taget nogle billeder i weekenden og lægge dem op på markedspladsen. Selvom man sjældent ser nogle til salg, lyder det til der kan være et potentiel marked for dem.

@sypsp - Det er en sort TRX4 Landrover Defender med spil (winch). Der er ikke foretaget nogle ændringer og den står 100% original. Alt original emballage haves også stadig. Ærligt talt, så har jeg kun brugt den til at jagte katte ud af haven. Ret effektivt forresten ^^

@Jan JKE - Helt enig i at stand betyder meget. Men syntes jeg har hørt et ordsprog om at for hver opgradering/ændring skal man skære gensalgs værdigen i halv. Hvilket vil være slemt for min Slash.. Den står i "mint" tilstand med original moter og elektronik, men alt andet er opgraderet. Selv alle skruer er blevet udskiftet =P (tror faktisk man kunne bygge en roller ud af alle original dele...)

• #7   23. jun Det meste rc sælges i forskellige FB grupper, der er mindst en 15-20 forskellige grupper.

Kommentér på:
Kører folk stadig Traxxas eller er det helt tabu?

Annonce