{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bud på RTR 1:10 Onroad indendørs bil
  • #1   13. feb 2011 Hej Henrik

    Jeg har de sidste 2-3 mdr. overvejet en god onroad bil og har spurgt mange, fra DM mester til Europamester...

    Og mit valg var en XRAY T3 2011.

    Du skal enten vælge en Tamiya TRF 417 eller en XRAY T3 2011, nu snakker vi kun om nye biler! Men du kan også købe brugt. Bare husk at købe en af de ovennævnte mærker.

    Hvis du er ny begynder skal du vælge en XRAY da dette mærke har en kraftiger plastik materiale, en Tamiya er ikke for nybegynder, du kan ødelægge bilen på now time!


  • #2   13. feb 2011 Det var godt nok noget af en pris smiley Egentligt er det nok dumt at tage en RTR eftersom jeg har både en ekstra modtager liggende og en god sender fra min Large Scale...

    Så bud på ikke RTR biler modtages også smiley


  • #3   13. feb 2011 http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_24_59&products_id=17354 Det her havde jeg selv forestillet mig... Men ved ikke om den kan noget smiley

  • #4   13. feb 2011 Jeg må indrøømme at jeg skal ikke smide 4 klik i en onroad bil... Så smider jeg hellere 4 i min Hpi Baja 5b smiley

    Jeg skal kun have en onroad for hyggen smiley Men er jo ik noget ved, hvis man ikke har nogen at race med fordi man er for langsom :S


  • #5   13. feb 2011 Nu er Det jo heller ikke bilen alene som gør at du kører hurtigt. Mange som kører i klub har kørt mange år. Men vil også råde dig til en xray, den holder rigtigt godt til en nybegynder, tamiya går nemmere i stykker og slides hurtigere. Den gamle t3 vil være et godt valg

Kommentér på:
Bud på RTR 1:10 Onroad indendørs bil

Annonce