{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

RC 20 år senere {{forumTopicSubject}}

Jeg har været 'væk' fra RC i rigtig mange år, og tingene har ændret sig en del siden da. Der har været en del ny ord og begreber at sætte sig ind i, men fornemmer jeg så småt kan begynde at finde rundt i det teoretiske smiley

- Har købt en brugt E-Maxx og har fået blod på tanden efter mere, så nu skal den 'veteran' Tamiya Vanquish som står i klædeskabet hos de gamle hentes frem og sættes i stand.

- Det store spørgsmål er.. Hvad gør jeg? og hvor starter jeg? ALT i bilen er originalt fra den gang, dvs omkring 20 år gammelt. Jeg husker at den mekaniske fartregulator og servo'er til sidst var noget smadret. Radio-anlægget var fra starten noget skrammel, så i bund og grund er det eneste el jeg beholder RS540 motoren som ikke fejler noget. Bilen behøver såmænd heller ikke blive hurtigere.

Radioanlæg, servo'er og batterier virker som det nemme.. det er jo bare at finde noget der passer til bilen og pengepungen på eksempelvis hobbyking- det er jeg ikke så nervøs for

Det der volder problemer er at finde en fornuftig ESC til den gamle kul-motor. Alt er jo snart brushless i dag, men det behøver den gamle slæde ikke..

Har I bud på hvad jeg skal se efter, både med hensyn til pris og funktionalitet?

jeg har selv kig på denne her men har ingen idé om det er noget der både virker og holder. Synes den ligner produkter fra andre mærker som koster over det dobbelte, så måske er det bare en rebrand..

http://www.ebay.co.uk/itm/Etronix-Probe-WP-Brushed-ESC-w-15T-Limit-LiPo-Cut-Off-/400327457264?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D3437050741603539182%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D400327457264%26

Hvad siger I?

Mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC 20 år senere
Kommentér på:
RC 20 år senere

Annonce