{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.725 visninger | Oprettet:

Kristian L
Kristian L
Tilmeldt:
20. nov 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21

Thunder Tiger MT4 G3 {{forumTopicSubject}}

Hejsa eksperter,

jeg overvejer pænt meget, at give mig selv en fed julegave som lillemor ikke skal vide noget om, før pakken ankommer. Men jeg er lidt i tvivl, jeg synes der er lidt mækeligt at den kun kan købes et sted i DK (Holte) og hvad med reservedele ?
Jeg har se i skriver lidt ang servoen ikke er stor nok, jeg har set lidt rundt omkring, men synes det er ret svært at se hvad jeg skal købe som alternativ til den der følger med. Andre fede upgrades ?

Mvh en håbløs nybegynder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thunder Tiger MT4 G3
  • #1   21. nov 2012 du får intet bedre alternativ i henhold til pris, ydelse og holdbarhed i mine øjne. Alle reservedele kan købes fra modelsport.co.uk, og syntes slet ikke der er behov for nogen opgraderinger da den allerede har alt i heavy duty. Det eneste kunne være tykkere diff olie.

  • #2   21. nov 2012 Tjek wondertiger.com - her er masser af fifs at hente, altså hvis ikke du får svar nok herinde.

  • #3   21. nov 2012 Det er en lækker spand. Den kan du roligt købe, hvis det er sådan en du har kig på. En bedre servo kunne f.eks. være:

    http://www.savoxusa.com/Savox_SC1256TG_Digital_Servo_p/savsc1256tg.htm


  • #4   21. nov 2012 Til lidt standard bashing vil jeg sku næsten sige servoen er ok, ikk en nødvendighed, bare en ekstra luksus smiley

  • #5   21. nov 2012 servoen ER en nødvendighed, den kan faktisk ikke dreje med den standarte

    jeg købte min på ebay til 3000kr inkl fragt

    mht reservedele, så glem ALT om holte, de er VILDT dyre, jeg skulle bruge en 3,5mm pinolskrue til en trækaksel, den ville de have 75kr for, for ÉN.....

    fandt det så på modelsport.co.uk, der fik jeg 4 for 20kr.

    det gode ved den bil, er at den er lavet af mange af de samme dele, så den er billig at holde kørende, og så kan den holde til en del, jeg har samlet kørt en 5-8 timer med min, og det som er gået i stykker har IKKE været bilens skyld...

    KØØØØØØB


  • Kristian L
    Kristian L Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21
    #6   21. nov 2012 Fedt fedt fedt takker for hurtige svar, ved godt hvad jeg skal bruge min aften på.

  • #7   21. nov 2012 Den skal du nok blive glad for smiley
    Servo saveren kan strammes, og styrtøjet kan også strammes op.
    Tjek evt min ud.
    Da min bror købte den byttede vi også std servoen ud med en kraftigere.

    Men som nævnt længere oppe så smut ind på wondertiger forum og læs om hvad du bør gøre før du smider den ud på første køretur smiley

    Fedt navn iøvrigt smiley


  • Rudi H
    Rudi H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #8   7. dec 2012 Vedr. dit indlæg omkring prisen i Holte:

    "3,5mm pinolskrue CUP SET SCREW til en trækaksel, den ville de have 75kr for, for ÉN....."

    så koster den i vores webshop kr. 46,- for 4 stk (de sidste mange år) under nr. Pd1740
    http://holte-modelhobby.dk/product_info.php?products_id=6169

    og de fleste shops i england og tyskland tager for en pose med 4 stk
    mellem 38,- til 42,-

    og UK modelsort som du henviser til tager 3,99 pund for den. smiley

    http://www.modelsport.co.uk/thunder-tiger-drive-cup-screw-set/rc-car-products/24905

    Idet vi har den højste moms (og feks lønomkostninger af disse lande) så anser jeg det for rimlig med kr. 46,-

    Jeg forstår ikke "hvor du få det fra at vi tager 75,- for 1 skrue" og synes det urimlig det du skriver.

    Der findes også et thundertigernummer hvor man få en hel "drive cup med 1 stk 3,5mm skrue" og den koster mere. Er det måske den du henviser til. Men så er det jo at samenligne pærer og bananer.











  • #9   8. dec 2012 rudi, så skla du sku snakke med konen om priserne, for det var de priser der blev opgivet da jeg ringede over til jer.

  • #10   8. dec 2012 det er da fair nok at priserne er højere qua husleje og andet, en masse andre har jo bare en webshop og ingenbutik deraf ingenting på hylderne, du har jo så en butik hvor du har en masse fine varer, de skal jo også betales, det er da fuldt forståeligt.

    på sådanne småting vil jeg gerne købe herhjemme, også selvom prisen er lidt højere, men den pris jeg fik da jeg ringede til jer, den var heeelt i hampen, sorry to say. om i så har reguleret priserne derefter skal jeg være usagt, man kunne på daværende tidspunkt ikke engang finde delen via nummer på jeres side som du nu henviser til.

    egentlig også lidt sjovt i ikke skriver hvor mange styk der er i pakningen nu hvor i ikke har afbilledet delen bevares det er da bare en skrue, så forstår da godt i ikke gider tage billede af det.

    men det er lidt pointen i det, "nå jamen jeg køber lige 4 styks, så har jeg nogen i reserve" så kommer der 4 pakker og du har nu totalt 16, jeg har i al den tid jeg har kørt, tabt 2, så har man brugt knap 200kr på nogle pinol skruer der ligger i skuffen, de penge ville jeg da hellere købe brændstof og andre ting for.

    se det ikke som hetz eller noget andet negativt, men som konstruktivt kritik.


  • Rudi H
    Rudi H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #11   8. dec 2012 Jeg ved ikke hvad der var gået galt, har cecket salgshistoriken af denne del og i 2011 solgt vi den for 38,- på flere kundebon. Vi har så løftet den i 2012 til de kr. 46,-
    Malene har enten kigget forkert eller set på den del med jointen hvor der medfølger 1 skrue, som netop koster ca. det du oplyser.
    Kunne nogle gang godt tænke mig at kunder hvor netop så noget sker spørger os "hvad sker der for jer med denne pris..." smiley netop før man bliver dømt pga. enten fejl eller misforståelse. Synes mange gange at man først læser på forum mv. om disse historier, istedet man selv lige gør hobbypushern opmærksom på eksempler så netop hobbypushern har mulighed for at rette fejlen eller finde ud hvad der gået galt før man finder sig selv i tråde som her eller trustpilot. Hvis hobbyhandlern så ikke gøre noget ved dette, så er det da helt iorden at lande i tråde som dette!


  • Rudi H
    Rudi H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #12   8. dec 2012 Glemte lige at skrive.... Tak for din info det er nu rettet :).
    http://holte-modelhobby.dk/product_info.php?products_id=29732


  • #13   9. dec 2012 det sgu go stil det er rudi det må jeg sige tommel op fra min side.

Kommentér på:
Thunder Tiger MT4 G3

Annonce