{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Kristian L
Kristian L
Tilmeldt:
20. nov 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21

Thunder Tiger mt4 g3 {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg mig taget sammen og køb bæstet, har ikke fortrudt et eneste sekund. Jeg har vel kørt et par timer uden problemer, men med et blev transmissionen ret ustabil. Jeg skulle trykke en 4 til 5 gange, så kørte den lidt igen og så det samme. Nogen ideer ?

Der er fin strøm på batterierne og binding spillede også fint.
Til info anvender jeg cougar P2 2,4 GHz.

På forhånd tak.

Mvh
Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thunder Tiger mt4 g3
  • #1   27. nov 2012 prøv lige at se om du har tabt en pinolskrue i en af trækakslerne, dem tabte jeg inden for den første time faktisk

    jeg kan anbefale locktite


  • #2   28. nov 2012 Tjek antennen på modtageren om der er knækket noget af den. Ellers om stikkene sidder løst i modtageren.
    Kan være du er begyndt at give den noget mere gas end du gjorde i starten. Og har læst på wondertiger at nogle har problemet som du beskriver, og løser det med en glitch buster ( cap bank til modtager)

    Så prøv lige lidt forskelligt, feks prøv at binde dem igen og tjek kontroller om du har skruet på thr trim

    mvh k


  • Kristian L
    Kristian L Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21
    #3   28. nov 2012 Hejsa, tak for gode input, er pænt afhængig af hjælp her i starten, så det er super fedt i gider smide en kommentar. Det ser ikke ud til der er de store fysiske ting i vejen. Jeg får dog først lejlighed for at køre igen i weekenden. Endnu engang tak.

Kommentér på:
Thunder Tiger mt4 g3

Annonce