{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.744 visninger | Oprettet:

Jens C
Jens C
Tilmeldt:
21. mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17

Thunder Tiger MT4 G3 {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu har jeg lagt mig fast på, at det er sådan en her jeg skal have til fritids-bashing.

Til de af jer, der [u]har[/u] sådan en, eller [u]har haft [/u]en, vil jeg gerne høre:

- hvor handler i reservedele, og bil?

- hvad er de typiske reservedele man kan købe med fra starten?

- andet, der er godt at vide?

Thanx


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thunder Tiger MT4 G3
  • #1   1. jun 2014 Her er en anmeldelse af bilen efter 1års brug.

    Thunder Tiger MT4 G3 1-Year Review (Must Watch): http://youtu.be/GE_oixsd8qQ


  • #2   1. jun 2014 Godt valg, hvis du ikke bliver glad for den fejler du noget slemt...

    Alle skruer der går i metal skal have gevind-sikring når du får den hjem (fra ny) også hjulmøtrikker har jeg lige fundet ud af smiley Det er fristende at lade være og bare gå ud og fræse lidt rundt, men skruer er svære af finde i en græsplæne
    Jeg fik nr 2 i sidste uge og der var olie fra centerdiff på bund af bil (kendt problem) så den fik noget 50K (der er 8K i fra fødslen af).

    jeg har købt reservedele hos towerhobbies.com og holte-modelhobby.dk, ellers er der dele at finde på ebay.
    Min første MT4 G3 blev købt her på RCG, og nr. 2 er lige købt hos modelbau-berlinski på ebay, pris 420€ leveret.

    Jeg ved ikke rigtigt hvad der er must-haves som reservedele, jeg køber bare når noget knækker, og de gange jeg har købt bil og anbefalede must-have reservedele er det altid noget andet der knækker først så det er jeg stoppet med smiley
    Hvad jeg har ødelagt er:
    -Hingepin
    -Forreste bodyposts
    -Karosse
    -Suspension plate FF
    -Servo
    -2 dæk
    -1 bærearm (idag)

    og en chassisbrace er en god ting hvis du vil lave store hop, som der også står på WT, og den er nem at lave af en stump alu-profil.


  • Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #3   1. jun 2014 Hej Claus

    "Alle skruer der går i metal skal have gevind-sikring":
    er det ikke kun skruer i bunden af bilen og så hjulene?
    Eller er det alle mulige skruer alle steder?

    Hvilke batterier bruger du?
    og har du måttet skære batteri-tray'en til for at få dem til at passe?
    og hvor købte du batterierne?

    Jeg noget svært ved at finde nogle gode batterier til den...

    Hvor købte du hinge-pins?
    Og købte du forskellige størrelser? Hvilke brækkede? Der er vist 2 størrelser.

    Thanx...


  • #4   2. jun 2014 pinion skruen skal i hvert fald også have, men altså de burde jo have fra fabrikken af og det har de fleste da også. Er de svære at løsne ville jeg nok bare lade dem sidde, for så har de nok fået. Så ville jeg nok også tjekke dem der sidder og holder center drivakslerne.

    Jeg bruger dette batteri:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=36052
    det passer næsten perfekt i, det er lidt for kort til at sidde helt fast men det klarer et stykke skumgummi.

    Hingepins til nederste bærearme foran fulgte med den første bil da jeg købte den.
    ellers ved Holte-modelhobby.



  • Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #5   5. jun 2014 Hej Claus

    Jeg tænkte på at købe hos D-edition.de. De havde den lidt billigere, EUR 379,- og EUR 25 i fragt. Den blå blev udsolgt, jeg kunne så få den røde til samme pris, men ved manuel bestilling, det tog lidt tid og så blev andre ting udsolgt, og la.la.la. Så det er ikke gået igennem endnu, og jeg tænker på at bare bestille hos Berlinski som dig.

    Jeg er så også kommet lidt i tidsnød, for jeg vil gerne have den inden udgangen af næste uge, for at nå at få den med på sommerferie.

    - Hvor lang tid gik der fra du bestilte hos berlinski og til den var leveret hjemme hos dig?

    Kan du nå at svare i dag vi ldet være fint. Så vil jeg bestille i dag, hvis der er levering på cirka 1 uge.


  • #6   5. jun 2014 Det skulle du sagtens kunne nå smiley
    Det er betaling med paypal, så det tager kun et par minutter.

    Jeg bestilte den om søndagen d.25/5, de sendte den med DHL om mandagen og jeg havde den om onsdagen d.28/5.
    De sender et tracking nr til dhl.de når den er sendt så du kan følge din pakke.

    Det var denne her jeg bestilte:
    http://www.ebay.de/itm/Thunder-Tiger-MT4-G3-1-8-BL-MONSTER-RTR-2-4G-6401-F102-/231185626491?pt=RC_Modellbau&hash=item35d3bcb57b
    du skulle også kunne have den senest onsdag


  • Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #7   5. jun 2014 Det var godt at høre smiley

    Jeg har nemlig bestilt i dag. Jeg valgte en sampak med 4S Gen Ace 5000mah Lipo til 449,-. Det giver en besparelse på EUR 20,- (normalt 69,- for den Lipo)

    Jeg bestilte via mail uden om deres webshop og webshop på eBay. Så kunne jeg få nogle hinge pins og noget loctite med. De lovede den bliver sendt i morgen fredag. Tog også en charger med, men den er nu også på deres webshops.

    Nu kan jeg så bare glæde mig til pakken kommer smiley


Kommentér på:
Thunder Tiger MT4 G3

Annonce