{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

LunchBox
LunchBox
Tilmeldt:
29. mar 2013
Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 64

Hvad falder jeres valg på, når der skal købes biler {{forumTopicSubject}}

Ja det godt det er et ret så åben spørgsmål, men er faktisk kun intresseret i offroad smiley
Men har ja indtil i dag regnet med min bil blev en traxxas, et eller andet, men her i dag Lørdag, var jeg en smut ude forbi Greve Rc, havde hørt der var løb og tænkte det må da være noget for mig, så tog en 5 årige søn med og så kørte vi, må sige han var godt nok solgt, både løbet og se alle dem der stod og samlede deres biler - men nok om det.

Men faldt så i snak med en derude, og spurgte hvorfor man slet ikke så en Traxxas derude, hvor efter han svarede jamen de kan sku ikke holde til at køre på det her underlag - skuffet og trist måtte jeg så køre hjem en time efter, og har så sidde og tænkte lidt og forsøgt og søge lidt, men det er en smule svært, da man intet ved om de forskellige mærker.

Så spørgsmålet lyder lidt, hvad hedder de mærker folk falder over når man fx køre de løb der var i dag ude i Greve ?
Og hvis man som mig gerne vil køre lidt for sjovt også derude måske et par gange om året, ellers så skovbund, græs og stranden og andet kuperet terræn ?

/Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad falder jeres valg på, når der skal købes biler
Kommentér på:
Hvad falder jeres valg på, når der skal købes biler

Annonce