{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg galt med mit salg? {{forumTopicSubject}}

Er prisen virkeligt så langt henne i skoven?
Er der noget galt med den siden folk ikke er interesseret?
Eller er det bare en utrolig dårlig tid (åbenbart hele tiden)?

Gerne en masse kritik i min annonce så jeg kan få den ud af min garage, der skal jo nyt indenfor smiley

Dette er ikke for at fremhæve mit salg men blot for at få at vide om jeg virkeligt gør noget galt i denne annonce smiley

Mvh. Nicolai.

http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/104164-bil-top-photon-pro-touringcar?status=2

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg galt med mit salg?
  • #1   18. aug 2013 Det er en gammel bil og den har jo slidt nogle batterier. Så måske lige en kende for dyrt vil jeg sige

Mvh

• #2   18. aug 2013 velkommen i klubben, sænk prisen så bliver den nok solgt, og vil du ikke det så sæt den på en ny hylde i garagen

• #3   18. aug 2013 Okay mange tak for kommentarene til jer begge to.
    Så må den jo ned i pris.

Fortsæt god aften!

Mvh. Nicolai

• #4   18. aug 2013 tror desvære ik at det helt er nok at du lige sænker prisen med 200kr,
    giv den et ordenligt hak og hiv 500kr af prisen,
    brugte rc biler har desvære ingen vider værdi og propper folk for 1.000kr alu stumper på så bliver bilen ik automatisk 1.000kr mere vær,
    det er de færeste der gider og betale synderligt meget for alu upgrades for ofte er folk røv ligeglad med alle de alu upgrades hvis de kan købe nødagtig samme bil uden alu upgrades til den halve pris

• #5   19. aug 2013 Ærligt ment, så er prisen fair!! Måske skulle den i 1500,- men heller ikk længere ned!! Solgte en corally bund med hjul til 1200,- og det var altså uden motor, servo eller noget!! Hold fast i din pris, ven!

• #6   19. aug 2013 Mange tak for jeres indslag!
    Jeg kan heller ikke få mig selv til at sælge den til under 1500. smiley
    1500 er lavt nok!

• #7   19. aug 2013 Jeg sagde ikke den skulle sættes meget ned. Et par hundrede eller tre kan gøre det.

Og Michael du kan da ikke sige at prisen er fair og så sige den måske skal ned U 1500 smiley

Men ja jeg vil nok også sige at 15-1600 er salgs prisen.

Mvh

• #8   19. aug 2013 Du har haft den til salg i en uge.
    Hvis du vil sælge hurtigt, så sæt den til 1000.-kr.
    Hvis du har lidt mere tålmodighed så sænk prisen med 100 kr hver 2. uge.
    Når den bliver solgt ved du hvad den var værd som brugt.

• #9   19. aug 2013 Det er en fandens god markedsføring. Tror jeg opretter samme tråd for HVER af mine annoncer smiley

• #10   19. aug 2013 Steffen --> ved ikk om hans startpris var 1700,- .. Og han skriver selv, at den måske skulle et par hundrede ned.. Vil ikke ligge prisen i munden på drengen. Men mange der skriver på sådanne indlæg, kunne jo være købere til emnet, og så vil de jo sige at prisen skal under 1000,- Forstå mig ret. Og det er for billigt smiley

• #11   19. aug 2013 Tålmodighed

Selv havde jeg en god gammel Tamiya Hotshot til salg i 1,5 år.
    Prisen var den jeg ville have og en dag kom der en seriøs køber og snuppede den til prisen uden så meget som prange bare lidt.

Så tålmodighed ! skal det gå hurtigere er der ikke andet end at "dumpe prisen"

• #13   19. aug 2013 Mark. Det var ikke min mening at gøre denne tråd til en gang markedsføring, men det bliver det jo. Det kan jeg godt se. Forummet er vel lavet til at få hjælp i. Og jeg spørger til hvorfor jeg ikke kan få solgt det. Det kunne jo sagtens have været min tekst som var for dårlig. Jeg ville bare have det at vide. Men det er jo nok prisen det er galt med.

bilen startede på 2000. Overkill ja men så var der plads til at gøre noget ved prisen.
    den har været på i 3-4 måneder.

• #14   19. aug 2013 Til alle der spørger i forum om hvorfor de ikke kan få solgt:

Prisen, prisen, prisen og prisen.
    Foruden prisen og prisen.

Udbud og efterspørgsel hedder det vist.

• #15   19. aug 2013 Hvad jeg har erfaret, med sådanne biler, som ikke bliver købt af helt nybegyndere. som fx. hbx-tt-01 osv. Så kan det være en meget god idé at sælge motorsættet for sig, da den nye køber måske har et i ærmet eller ikke vil have det der sidder i. Du kan nok få 300-400 kr. for motorsættet. er det ikke det de bliver solgt for normalt? smiley
    Så kan du begynde at sætte prisen ned til 1300 kr.,prøv at sælg nogle af de ting der ikke har som sådan nogen værdi sammen i det overordnet salg. hvis du så kan komme af med de ekstra hjul til ca. 100 kr. Så kan du jo sætte prisen på 1200 kr. og så bliver det måske mere overkommelig for folk.

Kommentér på:
Hvad gør jeg galt med mit salg?

Annonce