{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips og gode råd om fjernstyrede biler :-D
  • #1   21. okt 2013 1:37 - Må være et kendt reklamationsproblem hos dem smiley

• #2   21. okt 2013 well.. det er da et step up fra dengang han selv stod foran linsen. Videoen kan måske endda ligefrem være brugbar overfor eksempelvis børn, da den indeholder en mængde basale retningslinier der ikke kan skade at overholde.

Gad vide hvorfor kommentarer er disabled.. ?!? smiley

• #3   21. okt 2013 haha Tommy, ja for små børn kan den sikkert være ok, men come on??

• #4   21. okt 2013 tjae.. hvorfor ikke.. tror du ikke mange af de snipere og stealth'er der bliver solgt hos Morfars er til en lille knægt med en bedsteforælder i hånden ?

• #5   21. okt 2013 HAHAHA... Ramasjang...

• #6   21. okt 2013 Vidste heller ikke om jeg skulle grine eller græde da jeg stødte på den.
    Men hvor om alting er så har Moffæs jo gjort et eller andet rigtigt, de har formået at åbne butikker i stedet for lukke dem.
    Det er ikke flertallet herinde (jeg selv inkl.) som er udpræget imponeret over deres produkt palette, men man må da medgive dem at de har ramt et sortiment som åbenbart kan sælges uden at sætte penge til.

De mere proff ting har de ikke, men måske er det et bevist fornuftigt valg set ud fra deres forretnings filosofi.. Tror der er tænkt lidt over det ! Den del er der andre forhandlere eller udenlandske net shops der har mere succes med at håndtere.

Det er begrænset hvad jeg selv har købt ved morfars, men går jeg mine gamle ordre igennem bliver det alligevel til en anseelig sum - tænker jeg over de køb jeg kan se ja så er de lagt der af en grund : varen var på lager og kunne med garanti afsendes samme dag. Tør ikke tænke på hvor mange penge der var lagt ved Moffes hvis de havde haft Axial og RC4WD produkter.

Tilbage til filmen - skal man grine eller græde?
    Tja tror egentligt den adresserer sig helt rigtigt, nemlig til den helt unge og uerfarne køber. Præcis nogen af de typer der lynhurtigt blivet rendt over ende i et forum som dette. Jeg giver filmen 4 stjerner ! En til morfar, en til det lille egern, en til den forskruede honning grævling samt den sidste for de irriterende stemmer.

Om man griner eller græder? Tja man bruger jo tiden på se filmen, så kan man være enig eller uenig i de råd den giver.

Stavningen i denne post er sponsoreret af Merrild kaffe samt Steve Jobs efterfølger.

Ps. Hvorfor er jordbærkage en mangelvare efter uge 42?

profilbillede
  • #7   23. okt 2013 Ha ha ha smiley

Er jeg den enste det tænker : Happy Tree Friends...???

• #8   23. okt 2013 Nope R h , jeg tænkte det samme, og så da osse lige 4 afsnit af det efter jeg så denne video smiley

• #9   23. okt 2013 Selvom filmen er en smule fjollet, er der en masse gode råd.
    Selvfølgelig kan RC-nørder sagtens køre med deres offroad bil på asfalt uden at ødelægge den, men det betyder ikke at Viktor på 10 år ved hvad der kan ske med en offroad bil der kører på asfalt.

Tag videoen med et gran salt - der er ingen grund til at tage alting så seriøst smiley

• #10   23. okt 2013 NU osse med tips til Helifolket smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=stv6ykLHqpo

Kommentér på:
Tips og gode råd om fjernstyrede biler :-D

Annonce