{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

godkendelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa er det bare mig eller er folk ved at være lige glad med siden her for har en bil til oprettelse og kan se der har været 14 inde og kigge på den men ikke en eneste stemme kunne de afgive er sku ligeglad med og folk godkender eller afviser den det mindste man kan gøre når man alligevel er inde og kigge er at give en stemme eller er det bare den er galt med

Kommentarer på:  godkendelse
  • #1   8. feb Send 100 kr. på mobilepay så skal jeg stemme den ind smiley

• #2   8. feb tjaa, nu har der jo på det sidste også været flere uden radio og servo, og med mangel fuld beskrivelse og lorte billeder,, og de bliver jo stemt ind alligevel.

• #3   8. feb Ja så mon ikke det går alligevel da

• #4   8. feb De fleste har vel forladt RCG til fordel for circlejerk (facebook)

• Lars  C
    Lars C Online Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 85 Følgere: 43 Emner: 11 Svar: 553
    #5   8. feb Denne side er færdig , gamle opslag der køre i ring og kun folk der er blevet snydt eller føler sig snydt.

• #6   8. feb Og alt for mange negative mennesker

• #7   8. feb Altså. Efter som dette er et galleri, så burde navnet jo give et praj i sig selv.

Hvis folk forsøger at oprette en enhed hvor data/beskrivelse er direkte ikke eksisterende plus at de billeder der bliver lagt op er temmelig ligegyldige fordi de ikke viser noget.

Ja så indrømmer jeg gerne at jeg afviser dem. Som før nævnt dette er et galleri og derfor vil jeg se masser af billeder med fede detaljer på enheden der ønskes optaget. Ikke blot 5 kedelige billeder af bilen med karossen påsat fra 5 vinkler, det er bare ikke godt nok.
    Der skal heller ikke mangle hverken motor, servo eller andre ret vigtige bestanddele som gør at enheden ikke kan tages i brug.
    Har man sådan noget så bør man oprette et fotoalbum istedet.

Det er jo blot min mening.

• #8   8. feb ja siden er desvære ret dødefter hånden,
    spichælt køb og salg der er noget mere gang i det på diverse FB grupper,
    Jeg smider dog trofast mine biler op her inde så i ander der os forsøger og holde ved kan se hvad jeg nu har fundet på af tosset ider c",)

• #9   8. feb Jeg vil også fremadrettet bruge galleriet til når jeg har enheder jeg vil vise frem.
    Gider ikke alt det fb fims, jeg er med i nok grupper der så har ikke lyst eller behov for at blive medlem af flere.

• #10   8. feb FB er en del bedre til salg,
    her inde har jeg i nyer tid solgt 2 biler der har været til salg i et stykke tid
    på FB har jeg solgt 3 motor sæt inden for 1 ugen efter jeg oprettet annoncerne

• #11   9. feb eller måske er det Rc galleriets egen fejl. eller admin bag denne side..

jeg fik i december en mail fra RC galleriet om at min konto var blevet spæret grundet en "upassende" kommentar.....? "problemet" med dette er at i den periode sad jeg ved min fars dødsleje på hospitalet, og havde gjort det i 3 uger.

I de 3 uger var jeg sjovt nok slet ikke inde på RC Galleriet. jeg forsøgte at tage kontakt til RC Galleriet, men fik intet svar om hvad det var de mente jeg havde gjort forkert. Så nu tør man jo knapt skrive noget herinde, i "frygt" for at blive smidt ud igen.

Jeg har så læst alle mine kommentarer igennem, og jeg kan ikke finde nogen som er "upassende", men DEN mail var så det der fik mit bægre til at flyde over.

Jeg har længe gået og tænkt på HVAD jeg vil med denne RC hobby. RC Galleriet var så svaret. deres "upassende" mail, har gjort at jeg 2 dage efter min far døde, solgte ALT mit RC grej. så nu er jeg kun inde på RC Galleriet for at snuse rundt lidt, har meget andet at tænke på PT.

• #12   9. feb Jah det kan man jo ikke just sige er positivt Henning.
    Kondolere med din far.

• #13   9. feb Takker Danny den vej skal vi jo alle.

• #14   9. feb Det skal vi Henning.

Men at få en sviner oven i at man har fokus et helt andet sted er jo ikke optimalt.

• #15   9. feb Godt nok en gang negative mennesker her inde

Er forholdsvis ny her inde og synes man støder på mange sure opstød om man kigger i forummet eller opretter en annonce

Hvis min hobby gjorde mig så negativ så var det solgt i stedet for at brokke sig her inde.

Find nu det gode humør frem i stedet for at ødelægge siden

• #16   9. feb man tør jo dårligt nok af afviste en enhed uden af blive svinet til så der er desværre ikke nogle grund og gå ind og bruge tid på det

• #17   9. feb Hold da nu helt kæft en gang pivdyr og ynkelige jammerkommoder.
    Er vi havnet på intranettet på en vegansk pige efterskole?

profilbillede
  • #18   10. feb Jeg må give mange af de ovenstående kommentare ret - siden her, lader til at være uddøende. Det er de samme 10-15,,, ja, max 20 profiler, der kommentere på div opslag,,, gaaaaab ...

Jeg har selv oprettet et par emner på forum, og det er max, 5 forskellige profiler, der kommentere. Det er sgu for ringe, ærligt talt. Jeg har lige oprettet min sidste forum emne, og kommer der ikke noget konstruktivt ud af det/de svar der kommer, så er jeg skredet herfra - så er der sgu mere ved at vedligeholde min profil, på galleriet hvor min H D er oprettet.

Pisse ærgerligt egentlig, for jeg er semi grøn i det her RC biler, så kunne i den grad godt ha brugt lidt fornuftigt feed back, og måske på den måde, undgået spildte penge på billige og ubruelige stumper.

Selv mine salgs-annoncer, som jeg har brugt en hel del tid på, at gøre så detaljerede som muligt, og sat så lavt i pris, at jeg hellere hælder dem i skrot kassen, end sætter dem ned i pris, har jeg kun fået solgt 2 ud af 13. Og det var så billigt sat, at sælgeren hos Morfars sagde - Dem skal du, med sikkerhed nok komme af med. Faktum på det her - som jeg ser det - er at, der er så få brugere tilbage herinde, at det ikke er tiden hver at være her smiley

• #19   10. feb Lb umc kan kun give dig ret tror også min hg p408 blev den sidste bil jeg for oprettet herinde men kigger da lidt på siden engang imellem da der sker så meget mere på Facebook

• #20   12. feb Har lige solgt 2 biler på FB og der skulle os gerne komme en og købe en på lørdag så som sagt er marked der inde meget bedre,
    Jeg smider dog trofast mine annoncer op her inde os så i os har changsen for og købe tingene,
    Vil heller ik svigte jer på det punkt, det var jo tros alt her inde igennem det hele startet med en ordentlig købs og salg side i sin tid og masser af andre med samme intr så svigter jer selvfølig ik c",)

• #21   15. feb og har så lige solgt yderlig 2 biler idag på FB så marked er altså en del bedre der inde

• #22   15. feb Må jeg spørge dig, om link til, det marked du sælger bedst på, derinde på FB...? smiley

• #23   15. feb jeg er i 6-7 forskellige danske rc grupper plus markeds place,
    kan godt smide link til grupperne om lidt c",)

• #25   15. feb Tusind tak for hjælpen. Har selv fundet 2, men kan se du kender en del flere.

• #26   15. feb var så lidt c",)

• #27   16. feb jeg stopper også med og stemme ind og afvise for hitler admin fryser bare min bruger hvis jeg gør noget af det og siger jeg misbruger systemet, selv om jeg kun har afvist det som burde afvises, Altser det som har elendige billeder og ingen info, S å det lader til at alt skal stemmes in nu om dage og der er da ikke noget og sige til at alle snart kun bruger facebook, For 10+ år siden var det her det bedste sted og være men det er da slut nu sådan som siden bliver styret og det er SKU en skam

• #28   16. feb Enig Duck

Dette er et galleri og navnet i sig selv burde jo give et ret kraftigt fingerpraj, om hvad der forventes, når folk vil have en enhed stemt ind.

Det er så ret trist, at folk som ikke levere det man kunne forvente, bliver tøsesure og kan finde på at skælde dem som formaster sig til at afvise deres enhed hæder og ære fra. Blot fordi de ikke selv kan se nogen fejl ved den mangel på billeder og data som jo er grunden til at folk afviser deres enhed.

• #29   16. feb lige nu er der kun 43 bruger online, i de gode gamle dage der var tæt på 100 online kl 3-4 stykker om natten hvor man burde sove og har slet ik tal på hvor mange der var online i dagstimerne

og der er 993 annoncer i det hele (alle kattegorier)
    der var ovs over 2.000 i de gode gamle dage

• #30   16. feb ja den gang var det også i orden og stemme ind hvis der blev oprettet noget som så godt ud og afvise hvis det var lort og ikke som nu hvor alt skal stemmes ind og gør man ikke det så bliver man frosset eller får slettet sin bruger og 90% af de annoncer som er der nu er flere år gamle..

i gamle dage var der også godt gang i udfordringerne og grupperne samt alt det andet her på siden. og nu er siden bare død og et stort rod

• #31   16. feb grunden til annoncerne er flere år gamle er pga de ik er solgt, ved at de bruger der ik har været online i længer tid der bliver deres annoncer ik automatisk fornyet
    (med mindre de har ændret det igen)
    for det lavet de om på for et par år siden pga der var annoncer fra bruger der ik hade været online i flere år,
    før hen skulle man os have 125 velkomst point mener jeg eller 75 afvisnings point og os der hade vundet 9 udfordringer eller mere gav 10 velkomst eller afvisnings point men så ændret de det til man gav 10 velkomst point men kun 1 afvisnings point,
    men ja for et par år siden to det flere dage og få stemt sin bil ind så jeg skrev og brokket mig til dem der står bag hele Bazoom hvor de så satte det ned så man ik skulle have så mange velkomst eller afvisnings point, men jeg tjekket lige i nat og jeg giver åbenbart kun 6 velkomst point selv om jeg har vundet 18 udfordringer (mener det var 18 jeg talte det sammen til) så den del har de åbenbart os ændret på

• #32   16. feb sidst jeg så på en annoncerne hade brugeren ikke været på siden 2015 og sådan nogen gamle annoncerne har jeg set masser af så nu er jeg holdt op med og kigge på markedet her på siden s¨å der bliver det også kun til facebook og det samme gælder når jeg skal af med noget

• #33   16. feb ja takket være Admin er vi mange der er stoppet med og være her på siden og vi er gået over til facebook hvor vi godt må være for den her side har han jo dræb..t jeg tror også at debatten om hans måde og styre siden her stadig er åben og når man læser at det så kan man godt forstå hvorfor at den her side er sten død og at det kun bliver værre og værre...

man kan jo ikke stemme ind eller ud eller lægge billeder op uden og blive høvlet ned med overtrædelser af reglerne

• #34   16. feb det er også tilladt og svine andre til efter han har fået magten som han bestemt ikke kan styre og gjorde man det i gamle dage så var det sku ikke godt ... og det stem ud og ind system er ubrugeligt for nu skal alt jo stemmes ind for ikke og brude reglerne og skal man skrive noget til andre brugere så skal det være privat for ikke og bryde reglerne så ja folk hopper på facebook for ikke og bryde rcg reglerne og bazoom opdager det jo nok når der ikker nogen brugere tilbage her på siden

• #35   16. feb FB har vist bare ik rigtigt nogen grupper hvor man kan vise sine biler frem på samme måde,
    ja man kan lave et album i gruppen med billeder af ens bil men her inde kan vi jo oprette hver enkelt enhed for sig selv sammen med en beskrivelse og diverse mål og andre kan se alle ens enheder nå de er inde og kigge på ens profil,
    så den del bruger jeg stadig RcGalleri til,
    men salg er der ik meget af her inde smiley

Kommentér på:
godkendelse

x