{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Pris på markedsannoncer??? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller står der klart og tydeligt at man Kun skal skrive en pris hvis det er noget man mener??? Synes det er provokerende når folk skriver 1234kr eller for den sags skyld 5kr? Hvorfor kan folk ikke skrive BYD? Er det en sælger trukket at sætte sin annonce til 10 kr som i Telia reklamer eller hvad? Eller er det bare mig der har en forkert logik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på markedsannoncer???
  • #1   20. jun 2011 Det er RCG - nogle folk er håbløse.

  • #2   20. jun 2011 Nicolai B
    Hvis folk skriver "byd". Så bliver folk pissesure hvis man skambyder. Også er man lige vidt.

    Folk skal skrive en pris de forventer og skriv at prisen er til forhandling. Længere er den ikke.


  • #3   20. jun 2011 Ja men der kan ikke være 50 annoncer til 1234 kr? Desuden er der en del der skriver 4 og 5 kroner osv og så burde de sgu ikk blive sure over man så byder den pris de sætter.. Jeg ved da godt det er useriøst at byde 10 kr men det er så på højde med deres pris..

  • #4   20. jun 2011 siden det nye rcg kom , skal man nu skrive en pris , man kan ikke bare lade den stå tom... (syntes personligt det er nederen hvis man vil lade køberen byde)

  • #5   20. jun 2011 Jeg kendte så ikke lige til de nye tiltag.. Da jeg oprettede min revo og alle de andre førhen var det sådan at man KUN måtte sætte en pris hvis man havde en:) men det er da næsten noget man skulle snakke med admins om så..

  • William H
    William H Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 78
    #7   20. jun 2011 Det er er meget blandet emne, men jeg vil nu mene at det er meget underordnet. At skambyde er ikke forkert, tværtimod. Hvis man skal til at gøre det ulovligt at skambyde har verden fået tilføjet endnu et problem. Og hvis folk absolut har et problem med det, kan de bare sætte en random pris,
    og så skriver man bare i annoncen at prisen ikke betyder noget. Jeg kan virkerlige ikke forstå folk herinde som skriver BYD. Så skriver alle "kan du ikke selv give et bud, jeg er bange for at skambyde".

    Så min opfordring til alle skambyd så det basker, og få så et stort grin hvis sælgeren flipper på dig.


  • #8   20. jun 2011 Holder mig væk fra alle annoncer uden pris, det er der rigtigt mange over 14 år der gør iøvrigt !! Så folk der ikke kan finde ud af sætte noget så simpelt som en pris, ja de siger farvel til 75% af de seriøse.

  • #9   20. jun 2011 Enig.. Det er meget muligt at folk ikke har forstand på rc men de kan vel ikke være den eneste der har en savage 25 eller hvad de nu hedder alle sammen.. Kig lidt på andres annoncer hvis det er det man har brug for

    Mads Hall: bar lige inde på din profil for at kigge på alderen.. Kan se at 24 år ikke er nok til at man skal ind og lægge ubrugelige hade-kommentare ind på nettet men oka:) du kan skrive pb hvis det er.. Du kunne også skrive en start pris...


  • #11   20. jun 2011 Hvis der står en pris, så fanger bordet! Det gør den i hvet fald i den der virkelig voksne verden som de fleste af os lever i smiley

  • #13   20. jun 2011 hvis man smider noget til salg så har man en ide om hvad man vil have for sine ting, så der for skriver man en pris og skriver at prisen kan forhandles ... og personligt springer jeg alle de annoncer hvor der bare står latterli små priser da de er total useriøs,
    SKRIV DA HVAD MAN FORVENTER MAN VIL SÆLGE TIL .... og så kan der handles ud derfra..



  • #14   20. jun 2011 Gør ikk noget(:

Kommentér på:
Pris på markedsannoncer???

Annonce