{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Jeres mening om trustpilot.dk {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Generelt synes jeg det er et fint system, men det er dog for ringe at dårlige anmeldelser bliver slettet, når det er rigtige sager det drejer sig om.

Der er ihvertfald 1 shop, som vi snakker meget om, der benytter sig af dette.

De melder mange meddelelser til truspilot.dk og min blev ihvertfald slettet.

Prøver de at få hævet deres score derinde, for at narre kunderne?

Skrev frem og tilbage med deres support på trustpilot, da shoppen mente jeg ikke havde været kunde, hvilket jeg jo så har. At shoppen så ikke har regnskabet i orden er ikke mit problem, men det endte jo så med at min anmeldelse blev slettet.

Meningen med trustpilot, er at give et indtryk af diverse netbutikker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mening om trustpilot.dk
  • #1   29. feb 2012 kan man rate trustpilot på trustpilot..?

  • #2   29. feb 2012 http://www.trustpilot.dk/review/www.trustpilot.dk

    Det kan man åbenbart godt smiley


  • #3   29. feb 2012 Hvilken butik er der tale om? smiley

  • #4   29. feb 2012 Det er fis i en hornlygte, det er min holdning. Der er efterhånden snuppet rigtig mange firmaer i at have medarbejdere til at side og lave falske indlæg. Jeg bruger det aldrig.

  • #5   29. feb 2012 Meningen er jo også at anmeldelser skal være saglige og ikke blot være en hade kampagne mod butikkerne.
    Foretrækker de anmeldelser der kræver et ordre nummer, allerede her sorterer man en del useriøse anmeldere fra.
    Endvidere burde anmeldere figurere med fuldt navn, at gemme sig bag er plat nick og strø om sig med bladder - er det seriøst?


  • #6   29. feb 2012 Jan

    Jeg skrev frem og tilbage med hende supporteren der kontaktede mig, og hun fik diverse oplysninger om mig (kunne ikke finde ordre nummer)
    Men hun fik navn, adresse, by, og en dato (cirka, bankudskrifterne ikke gik så langt tilbage)


  • #7   29. feb 2012 Nu var det ikke for tvivle på dig men der er mange haderiake og falske positive anmeldelser forbundet med tp.

    Så når dagen er omme er det ens egen sunde fornuft der tæller.


  • #8   29. feb 2012 Ja selvfølgelig..

    Jeg synes også det er iorden at sådan nogle ting bliver slettet, dog ikke de ting hvor man rent faktisk har handlet der


  • #9   29. feb 2012 morfars giver også ting til dem der laver gode indlæg om dem.
    det har de i hvert fald skrevet på facebook.


  • #10   29. feb 2012 Trustpilot er det bedste vi har...

    Der er desværre mange som ikke gidder berette om deres dårlige oplevelser. mens mange får et forkert billede da mange giver gode anmeldelser udfra bekendtes oplevelser eller en god handel i den fysiske butik.
    På trods af at der er en del som køre netdelen og købeloven som om det var en markedsplads i Cairo...

    Jeg bruger TP og har en butik dårlige anmeldelser af alvorlig grad (min individuelle vurdering) så lægger jeg pengene et andet sted. uanset en evt besparrelse...

    //Brian


  • #11   29. feb 2012 Bruger ikke trustpilot da man ikke kan regne med det.Har oplevet en kunde har klaget over noget ved en forhandler og skrevet en dårlig anmeldelse men hvor det så bare har været en kunde fejl.Kender en forhandler der har fået et par stk anmeldelser som var forkert feks en kunde havde problemer med EGEN mail, dvs. han ikke modtog dem der var sendt fra firma og skriver så en dårlig anmeldelse alligevel - hvilket jo ikke giver mening, når han selv er problemet.


  • #12   29. feb 2012 Det er også alt for mange som kun skriver dårlige anmeldelser. Og aldrig nogle gode.

  • #13   29. feb 2012 Jeg har ikke meget til overs for trustpilot.

    Jeg har oplevet at blive nævnt ved navn derinde (som også strider imod deres politik) i kraft af mit arbejde.
    Jeg havde en kunde som åbenbart mente jeg havde lovet ham guld og grønne skove omkring et mobilabonnement og tydeligtvis ikke havde hørt efter hvad jeg forklarede ham i salgssituationen. Da han ikke fik hvad han mente var hans (_alt_ inkluderet for 149, hvor jeg havde sagt 1 times tale), afleverede han en skriftelig klage til butikken, hvorefter jeg straks kontakter ham. Jeg forsøger at få hans beretning til at hænge sammen, men kan ikke tjekke alt efter uden at han giver mig lov til at se hans regninger, så jeg kan fortælle ham præcist hvad han betaler for.
    Der går lang tid uden at han henvender sig med hans regninger. Jeg tager så selv kontakt til ham igen, og han er meget ubehøvlet og kort for hovedet og fortæller at han har skrevet mindst 4 emails til butikken hvor regningerne skulle være vedhæftet. Så det var selvfølgelig stadig min skyld at tingende ikke hang sammen. Der lå dog ingen emails i vores system. Ikke engang i spam mappen.
    Han lover dog at komme ind med dem i hånden, så jeg kan få begravet sagen, som jeg er sikker på beror på en misforståelse.
    Der går igen lang tid uden han kommer ind, og en dag skriver min bror til mig om jeg har set at jeg er nævnt på trustpilot.
    Det viser sig at kunden i stedet for at give mig en chance for at forklare ham hvad der er gået galt, har skrevet en anmeldelse på trustpilot hvor jeg ved navn bliver nævnt som en ekstremt manipulerende sælger der tvang ham til at købe noget han aboslut ikke skulle bruge.
    Jeg tager igen fat i kunden for at prøve og høre hvorfor han ikke vil lade mig hjælpe ham.
    Jeg starter med et "Hej. Vi har lige et par ting vi skal have talt om" - og han svarer "Det har jeg ikke tid til lige nu" "Fint. Hvornår kan jeg så ringe til dig? Hvornår passer det bedre?" "Jamen det går slet ikke, for jeg har meget travlt. Det kan jeg ikke. Farvel!"

    Manden er læge med egen praksis og jeg havde ærligt talt forventet større modenhed end det.

    Læren af denne historie må være at trust pilot i den grad skal tages med et gran salt.
    Hvis de folk der skriver negativt derinde ikke har noget som helst hold i virkeligheden er det ikke nemt at være modtageren.
    Problemet er også at kritikken er voldsomt ensidigt. Det er kun kundernes stemme der bliver hørt, og hvis der er andre her der har prøvet at stå i butik ved i at kunden bestemt ikke altid har ret.


  • #14   29. feb 2012 Jeg synes problemet er at det ofte kun er når man har været ude for en dårlig oplevelse at man skriver en anmeldelse. Man skriver ikke lige så tit en anmeldelse når der er sket noget godt...

  • #15   29. feb 2012 @Bjarke.

    Mobilsælgere er svindlere !! det står ikke til at ændre. og vil du ikke være en svindler som putter sig bag 180 siders kryptiske formulleringer. så skift job..

    @wg. jeg skriver om mange flere gode oplevelser på TP end dårlige..

    //Brian


  • #16   29. feb 2012 Bjarke, du ER en meget manipulerende sælger. Hver eneste gang jeg skulle ned og have en DVD eller lign. ved dig, så endte det med at jeg brugte flere hundrede kr smiley



  • #18   29. feb 2012 OK... jeg har lavet 42 anmeldelser på TP og har aldrig fået slette et indlæg. ( 8 med negativ karakter)

    Men har også dokumentationen iorden hvis der skulle piskes en situation op smiley


  • #19   29. feb 2012 Har 62 anmeldelser hvorfra 3 er negative.
    Her er henvist til noget meget konkret, de er saglige og velbegrundede.
    Sælgerne har fået mulighed for at løse problemerne samt svare.

    De indlæg der laves med snyder, røvbandit og andre grimme udokumenterede beskyldninger, ja dem forstår jeg godt der slettes.

    Prøv find brevguld - er latterligt koncept i mine øjne men er det rimeligt at de blot skal bedømmes negativt med folk med formodninger og folk der Intet har at have der i.


Kommentér på:
Jeres mening om trustpilot.dk

Annonce