{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morfars garanti....
  • #1   13. aug 2012 medmindre brugerbetingelserne er blevet rettet er det ikke tilladt at klage i over forhandlere i foraet. så det er meget muligt at den blev slettet...

• #2   13. aug 2012 Jeg undrer mig også o_0

• #3   13. aug 2012 Jeg brokkede mig sådan set ikke ^^

Jeg prøvede bare at hjælpe en frustreret mand.

• #4   13. aug 2012 Slettet af admin for man må ikke hænge folk eller firma ud her på RCG

• #5   13. aug 2012 faktisk var tråden netop ved at dreje over i konstruktiv kritik frem for brok. men hvis den skulle fjernes, ja så skulle den vel fjernes, længere er den ikke.

Men får dog lyst til at spørge om du er ansat dernede Michael???

• #6   13. aug 2012 Fair nok, at man ikke må hænge firmaer ud...men hvis nu brugeren rent faktisk har en sag?

Og som Tass sagde: Det var jo ved at dreje over i konstruktiv kritik af forhandleren. Måske de kunne forbedre deres forretning og få flere kunder ved at lytte til det.

• #7   13. aug 2012 Selvom det i allerhøjeste grad ville være på sin plads, må yderligere kommentarer heller forblive uhørte, ellers havner vi i samme situation som sidste tråd blev slettet for..

skål drenge smiley
    jeg har ferie så jeg kan tillade mig at nyde vejret fuldt ud... omend jeg forsøger at blive kølet lidt af lige nu hehe

• #8   13. aug 2012 Åben munden og bliv frosset og det resultere så i alle har 7 profiler Inc mig selv

• #9   13. aug 2012 Skål Tass, og god ferie smiley

• #10   13. aug 2012 @ Michael.

Vi er langtfra enige her.

Hvis nogle af os bliver / føler os snydt af en person/firma. så er det ikke kun en sag mellem bruger og butik, På den måde kan en butik snyde og bedrage i en uendelighed. Hvilket ingen af os kan have interesse i.

Hvis ikke et site som dette er stedet hvor både gode og dårlige oplevelser skal luftes, så ved jeg ikke hvor.

Det opfatter jeg heller ikke som en udhængning af en butik... Sjovt nok så er ingen af alle de lignende tråde omhandlende den nu heldigvis lukkede butik B2B. Blevet behandlet på samme uheldige facon.

Og ja flot af Kim at svare på kritikken, Og prøve at få noget konstruktivt ud af det.

Vi har brug for seriøse hobby butikker..

Mvh Brian

• #11   13. aug 2012 Præcis Brian hvis jeg ellers må nævne dit navn uden og blive frosset og har da os lige samlet 5-6 link sammen til amin hvor tråden ikke er slettet..... Men endnu en bevis på at med
    Penge kommer man langt som min morfar altid sagde... og til os andre kan jeg kun for små penge har du 25 profiler...fuck jeg skuffet og så frys derudaf ingen der støtter det her kommer nogen sinde til og købe noget af mit Rc grej ever

• #12   13. aug 2012 Brian - det er ikke helt korrekt, det er rigtigt at nogle tråde om B2B i deres eksisterende tid fik lov til at køre, men de fleste blev fjernet, i det mindste af dem jeg nåede at se.

Jeg kan godt følge politikken fra RCGs side. det er pisse nemt at gå ind og sige en masse dårligt om en forhandler, uden at forhandleren reelt har en chance for at forsvare sig. Så istedet for at tage debatten hver gang har bagfolket valgt helt at fratage folk den mulighed. Og da det er en del af de betingelser man godkender kan man i princippet ikke klage.
    omvendt kan jeg godt følge dig brian, åben debat er den bedste løsning. men samtidigt opstår der os en masse problemstillinger.

kort sagt, er det et dilemma som jeg ikke syntes man bare sådan kan afskrive som det ene eller det andet.

v2rumble - takker, vi må snart ha de 2 sc8er ud at lege sammen. jeg kommer jævnligt til bellinge og kører sammen med fastone som du vist nok har snakket med!?!

• #13   13. aug 2012 Michael h er du ik sød ik og nævne navne ellers bliver du frosset og tråden slettet.... Og jeg kan så fortælle jeg os er på fornavn med omtalte og har købt 4-5 biler i jan feb og jeg kan ik bruge til noget omtalte ber mig ringe når jeg har meldt ud jeg får byttet tingene uden om den omtalte butik hos Hpi det sku for sent i min verden.....

• #14   13. aug 2012 Tråden blev slettet kun forde Kim henvendte sig til mig og ville hører om RCG's politik om at hænge folk og firmaer ud i forum

Det er ikke mig der har lavet reglerne her inde men jeg er med til at folk overholder dem

Når jeg får klager må jeg skride til handling derfor er den væk lige som denne måske også ryger

• #15   13. aug 2012 Synes ikke denne tråd hænger nogen ud overhovedet....

Men blot er en konstruktiv dialog omkring hvordan vi skal forholde os til emnet.

Vi har før talt om ikke det var en rigtig god ide at kunne "oprette" forhandlere og butikker, og give dem karaktere. På samme måde som vi gør med vores enheder. Det ville kunne give et godt indtryk af hvor tilfredse brugerne af sitet er med de forskellige, tror også at alle butikker med rent mel i posen vil hilse dette velkommen smiley

Men det ønsker bazoom desværre ikke på nuværende tidspunkt ;-(

Mvh Brian

• #16   13. aug 2012 Heldigvis havde tråden alligevel virkning - nogen vågnede op.

• #17   13. aug 2012 Der var helt sikkert nogle der vågnede

• #18   13. aug 2012 Ja og håber da bestemt os han er tæt på frysning efter som han selv smed mit navn smiley ej det sørgeligt at forhandlerne med 10 % rabat kan blive fredet herinde det da lidt komisk i min verden..... Og tænker dem der gider frivilligt og håndhæve de regler her må være dem der godt gad blive betjent som lille den gik så ik så prøvede de p vagt den gik heller ik og så landede de i et forum hvor de havde lidt og sige er sikker på de for høj stok af og dele gule kort ud Og jeg overbevist om konen bestemmer der hjemme

• #19   13. aug 2012 Der findes andre steder end RCG, hvor man gerne må diskutere oplevelser med forhandlere.

• #20   13. aug 2012 @gregers.

Kunne det ikke være en god ide med et forhandler barometer, på et alternativt fora ? Ala trustpilot blot uden at negative indlæg slettes smiley

• #21   13. aug 2012 Tass - ja, jeg har også været inviteret, men kunne desværre ikke komme... ellers er jeg klar, hvis der ikke er andet der kommer i vejen. Har jo hørt noget om i har et par fine bashe steder smiley

Topic - jeg synes sq det er.... Neh, gider sq ikke... Jeg handler normalt også kun småting som knæk- og sliddele i danske hobby butikker og har fundet dem jeg gerne vil handle hos.

• #22   13. aug 2012 Jeg fik da en sms fra dem med at jeg skylle komme ind med esc og motor, så tråden har da virket. Right on lp

• #23   13. aug 2012 Hva saddan.... Så er der vist 'nogen' der måske er kommet til, at tænke lidt over service og kundepleje smiley
    Så kan det være, at der ikke kommer kedelige tråde om den butik igen. Det var da fantastisk, så hjælper det jo noget, at give udtryk for sine frustrationer i offentligt forum smiley

• #24   13. aug 2012 Og kant er da glad på dine vegne og det du får en SMS og omtalte henv ang en tråd og for den slettet siger vel ALT

• #25   13. aug 2012 Brian S - der findes jo allerede hjemmesider til den slags. Fx trustpilot. E-mærket er også en garant for gode webshops. Hvorfor skulle bazoom bruge tid og energi på at lave en feature hvor folk der primært brokker sig kan "bedømme" forhandlere? det har ingen som helst relevans for galleriets formål, at dele sin hobby med ligesindede.

hvis man har en dårlig oplevelse med en forhandler er det et issue mellem én selv, og forhandleren. Ikke offentligheden. Slet ikke før der er en afgørelse i sagen. Et telefonopkald med et halvt svar fra en ansat er ikke nok til at kalde en sag lukket. Og slet ikke nok til at hænge en forhandler ud.

Man kan være uheldig alle steder...

• #26   13. aug 2012 @highflyer.

Hvis en forhandler har 1000 høj stemmer og 4 lav. Så er det en god forhandler.
    Har han derimod 1000 høj og 80 lav så er det ikke godt.

Det er ikke udhængning blot erfarings deling mellem ligesindede.

Trustpilot er ikke hvad det burde.

Vi skal ikke nødvendigvis hænge nogle ud, blot anbefale dem vi synes er gode, og advare mod dem som er mindre gode.

Som eksempel er der pt nogle lukkede butikker som stadig har en aktiv hjemmeside..

Hver gang disse emner dukker op, så kommer der en gang råben og skrigen fra nogle kunder som kun har noget godt at sige... Og sjovt nok så tror disse at alle andres dårlige oplevelser forsvinder, jo flere gange de siger at det er verdens bedste sted at handle.
    Derfor kunne et sted hvor vi kun kan bedømme 1 gang være meget mere nuanceret end disse tråde hvor de samme får taletid hvergang ..

• #27   13. aug 2012 Æv ................ Så endelig sker der noget her på rcg og så sover jeg i timen ;(

• #28   13. aug 2012 @Brian S

Du har fået en PB.

• #29   13. aug 2012 Brian - jeg kan godt se hvor du vil hen, men du kommer der ikke på den måde. At lade alle og enhver bedømme forhandlere på en side som RCgalleri er selvmord for enhver forretning.

Først og fremmest har RCgalleri ikke lovmæssig hjemmel til at lave den slags, og for det andet vil en bedømmelse ikke kræve noget køb eller nogen som helst form for dokumentation, eller verificering af hvem der bedømmer. En person der har set sig sur på en forhandler vil let kunne oprette 50 brugere og give dårlige anmeldelser x 50.

Helt enig med det andet eksempel du nævner, men det er igen ikke RCgalleris opgave at informere om den slags. At kurator så ikke har lukket for den side endnu er mig en gåde. Det er en katastrofe den stadig står som aktiv når den er gået konkurs for længe siden.

• #30   13. aug 2012 brug http://www.trustpilot.dk vis noget har noget gode eller dårligt og sige om en forhandlere

• #31   14. aug 2012 præcis i stedet for at skrive her, så skal man bare en tur på trustpilot så skær der noget firmaerne bliver pluseligt meget flinke til at løse problemer har jeg erfaret

• #32   14. aug 2012 Folk der blind stoler på trustpilot er slet ikke klar over hvordan det fungerer .......

• #33   14. aug 2012 jamen for forklar lige hvordan trustpilot fungerer så

• #34   14. aug 2012 Rigtig mange negative indlæg bliver slettet på Trust......

Sad but true smiley

• #35   14. aug 2012 og hvor kan man læse om det, for ser jeg på B2B så sover de da dem der sletter negative indlæg

• #36   14. aug 2012 Poul c det en lukket butik så hvad fidusen ved og dække over dem ! ! !

• #37   14. aug 2012 Lp der er mange dårlig fra før den lukket

• #38   14. aug 2012 Butikker skal betale for at få udvidet adgang - herunder ret til at få slettet indlæg de mener er udokumenterede eller uberettiget.

Oplevede det selv med autobutler.dk fordi jeg gav den 0 stjerner pga. jeg aldrig fik en tilbagemelding.

Trust pilot lever af butikker - og de lever godt kan du tro.

• #39   14. aug 2012 jamen så vil jeg da følge med på trustpilot om trustpilot.dk, for kan se de har lige fået et negative indlæg om dem selv, så det kan da klart kun blive slette, så har jeg nemlig et screenshot af det smiley

• #40   14. aug 2012 De har masser af negative indlæg omkring dem selv - de bliver stående ellers ville deres troværdighed jo forsvinde som en kølig øl på en sommer dag.

• #41   14. aug 2012 så må jeg bare holde øje med morfar.dk, og se om jeg kan nå og fange et negative indlæg inden det blive slette

• #42   14. aug 2012 Tråden er da på Rc-forum.dk

• #43   14. aug 2012 skønt så kunne det være jeg skulle gå ind med mit brændte hobbywing sæt IGEN som jeg ik kunne få byttet på garantien pgr at sos banen er for hård mod bilerne blev jeg fortalt!!

• #44   14. aug 2012 det med de kan slette dem er vist en røver, mange kører dog med et system hvor man kun kan anmelde dem hvis man har et ordre nummer eller via et link man får fra dem, så man kun kan anmelde hvis man rent faktisk har handlet hos dem hvilket er fair nok, men uanset hvad så er min erfaring at firmaerne reagerer prompte på kritik derinde, har prøvet det et par gange senest hvor jeg havde et problem med et casio ur, kunne ikke komme igennem til kundeservice i en uge ingen svar på mails osv. beskrev problematikken på trustpilot og inden for en halv time blev jeg kontaktet med tilbud om et nyt ur endda en dyrere model med fri fragt oven i

• #45   14. aug 2012 fandt lige http://www.trustpilot.dk/users/1970751

Virksomheder kan på ingen måde redigere i anmeldelser. Hvad de kan gøre, er at rapportere en anmeldelse, hvis den overtræder retningslinjer

• #46   15. aug 2012 Selvfølgeligt kan firmaer ikke selv redigere - de kan rapportere som der der skrives, men så kan der også hurtigt ske en masse med de indlæg de finder upassende kan du tro.

Men fint lige at få læst hele historien på det andet forum.

• #47   15. aug 2012 lol rcgalleri.dk har en rating på 5.1

de må hade glemt og betalle for udvidet adgang smiley

• #48   15. aug 2012 Lars s....

Scenarier hvor ratings kan slettes af butikken på TP.

Du har modtaget er rigtig dårlig behandling i butikken, Som gjorde at du ikke handlede der , du er derfor IKKE kunde og kan blive slettet.

Du har smidt din bon væk og kan IKKE bevise at du rent faktisk er kunde.

Du har været med din kammerat inde for at klage, I blev svinet til. Du kan ikke rate for du er IKKE kunde. i dette tilfælde.

Du synes at det er meget kritisabelt at en butik prøver at kamoflerer alle de dårlige indput der er om virksomheden, ved eks. at få slettet negative indlæg om virksomheds driften på div offentlige fora. du kan IKKE rate fordi du ikke er den forurettede kunde.

Hvis kunde og butik ikke er enige om forløbet kan butikken "behandle" sagen i en uendelighed. og i den mellemliggende til er det negative indlæg ikke synligt i statistikken..

Jeres uvidenhed på dette område tyder på at i ikke selv rater på TP smiley smiley Og hvis i gør så har i for det meste kun godt at sige. Og i de tilfælde behøver man overhovedet ikke at have nogen form for kendskab til virksomheden, For alle kan rose uden konsekvenser ......

• #49   15. aug 2012 brian s efter en lang snak med en der ved lidt om tingene kan jeg kun sige du har 100% ret

• #50   15. aug 2012 Hvor der er mange kunder vil der altid være utilfredse kunder. Det er et faktum, man ikke kan slippe uden om.

Brian - du har ret i det, du skriver om Trustpilot, men er det ikke klart at virksomheder vil gøre hvad de kan for at have gode ratings? TP er naturligvis nødt til at beskytte deres interesse (virksomhederne) mod at folk som slet ikke har handlet eller som selv har optrådt uanstændigt ikke hænger en virksomhed ud unødigt.

Derfor skal man også kigge på e-handelsmærket som viser der er tale om en webshop med orden i sagerne.

At en kunde føler sig uretfærdigt behandlet/misforstået i en telefonsamtale er ikke en "dårlig oplevelse" eller brud på nogen lov. Det er mennesker, der er tale om, og de laver fejl, specielt når der er travlt.

Jeg er selv selvstændig, og jeg ved da at kundeservicen er væsentligt "sødere" når man har god tid. Sidder man i ordrer op over ørerne og skal have alt afsted om en halv time, så har man ikke nødvendigvis skide god tid til at diskutere hvorvidt der er tale om en garantifejl eller en fejl 40.

Men et besøg i butikken med en kvittering hjælper da altid.

• #51   15. aug 2012 highflyer du har tydeligvis ik stået i den omtalte butik med en kvitering og en def kan man høre selv os selv om det lyder som om du får 10 procent dernede : )..... hvis den butik ville os rc kunder det bedste så undrer det os alle de kun har interesse i og sælge nye biler og vil skide dig et lang stykke når det gælder reservedele...der en del i vores rc kreds der virkelig har bøvlet med dem os i butikken og ta fx holte du jo 1000 gange mere service mindet men det jo os folk over 18 der ved noget om tingene og ikke en eller anden ung arbejder der ik ved en skid men er ansat fordi det den billigste løsning for chefen

• #52   15. aug 2012 hvis firmaerne frit kan redigere og slette hvordan forklarer i så sådan noget her? http://www.trustpilot.dk/review/www.baboom.dk

• #53   15. aug 2012 @Highflyer.

Vi er meget uenige på et meget afgørende punkt.

Det er IKKE butikken der skal vurdere om en kunde har haft en dårlig oplevelse, og så er det fuldstændig ligegyldig om kunden er den største inkompetente nar på jorden!!

Og kunden har i den grad ret til at fortælle sin historie, nøjagtig ligesom butikken må svare på oplevelsen og fortælle verden hvordan de ser episoden.

Men at slette en utilfreds kundes kommentar og ligeledes slette en debat på et forum om selv samme episode. Er slet ikke ok.

Er man som selvstændig ikke i stand til at holde en proffessionel tone og behandling af en given sag i en presset situation, Så bør man omlægge sine byrder eller overveje om dette er det rigtige at beskæftige sig med..

Jeg er også selvstændig, og er da også træt af dårlig omtale, men kan jeg ikke ændre på kundens opfattelse af forløbet eller komme frem til et forlig. så er vi bare uenige, og det må verden gerne vide.

Har jeg ikke tid til den søde forklaring, så får kunden bare ret. Det er langt det billigste i det lange løb smiley

TP er kun anvendeligt hvis alles mening er velkommen. Så må bruger/kunder selv navigere rundt, og drage sin egne erfaring.

• #54   15. aug 2012 @Lars.

Du joker nu ikk? smiley

Bazoom er da fløjtende ligeglade... der er ikke 1 der tjekker TP før de opretter sig på galleri. og hvis de gjorde så ville de oprette sig alligevel for at tjekke om det passer smiley

• #55   15. aug 2012 @ Brian S

Helt enig med dig, men i modsætning til dig og mig, så kan man få fat i en ansat der ikke nødvendigvis tænker på virksomhedens bedste når man tager fat i en større virksomhed. Hvis man derimod får fat i chefen kan tonen let være en anden.

Jeg synes ikke man kan bruge sure opstød til noget i nogen sammenhæng. Som sagt, er du reelt blevet dårligt behandlet så kan man gå videre og brokke sig rundt omkring hvor det måtte være relevant. Men kun at give en given forhandler én chance for at gøre som man vil have dem til er jo ikke retfærdigt for nogen.

I Elgiganten har jeg således fået lortebehandling mange gange, men jeg ved der er kompetente folk iblandt, og dem prøver jeg bare at få fat på hvis jeg vil handle eller har spørgsmål der ude.

i er også enige i det du siger vi er uenige i - men vi er ikke enige om hvornår man er en kunde. Køber man en brugt fjernetyret bil og får ikke den originale kvittering med, så har man ikke meget sag at stå med ved en forhandler. Så har man kun producenten at "brokke" sig til. Men risikoen for at varen er "repareret" af tidligere ejer er jo også til stede, og så dækker garantien ikke længere nogen steder i verden.

• #56   15. aug 2012 @ Lars - jeg kan godt lide anmeldelsen hvor en bruger tror der er et ord der hedder "lagsig" - det hjælper jo ikke just på at tage deres anmeldelse alvorligt. Det beviser jo ret godt at ikke alle bør have taletid på den måde.

Jeg har da også selv oplevet kunder som man ikke kan gøre tilfredse. Deres mening er ubrugelig i en anmeldelsessammenhæng. For om man så havde slikket dem i bagdelen på vej ud med gratis varer under armen, så ville de stadig være utilfredse med et eller andet

• #57   15. aug 2012 He he, så blev elgiganten også nævnt... Det er så også en af de forretninger der aldrig kommer til at opleve mig som kunde igen... Magen til inkompetente skvadderpander....

Men hallo!! Gå dog ud i det gode vejr og leg med noget rc, i stedet for at sidde.her o. Blive mere og mere enige om, at i ikke er enige...

• #58   15. aug 2012 rumble - jeg "arbejder" så jeg kan ikke gå ud... smiley

• #59   15. aug 2012 Ah, ja jeg kunne desværre ikke klare mit arb. længere, så jeg skal ud om et øjeblik..... Og slå græs... smiley

• #60   15. aug 2012 vil du ikke komme og slå mit? hver 3. uge er åbenbart ikke godt nok...

• #61   15. aug 2012 en virksomhed vil aldrig nogen sinde kunne lave en vudering på, om en sag er reklamations værdig eller ej, før de har kigget på varen. (der er logiske undtagelser ja......)
    Argumentet "tidligere ejer kunne jo ha modificeret etc" holder heller ikke, det er igen noget forhandleren først kan finde ud af under reklamationsprocessen (dvs med varen på bordet, vel at mærke reparationsbordet, ikke butiks disken)

At afvise en reklamations sag som omtalte telefonisk holder ikke uanset hvordan vi vender og drejer det. varen skal som absolut minimum bydes velkommen i butikken så der kan kikkes nærmere på sagen. At afvise uden besigtigelse, uden andet end "du er anden ejer" er kort sagt forkert. om det så er 12 årige jonas, 24 årige tommy eller 45 årige thomas "ejer" (fiktive mennesker) der kommer med udtalelsen er irrelevant. Det kan da på ingen måde stå til debat. Hvordan sagen så er behandlet derfra er en anden ting.
    Personligt havde jeg os sagt farvel til butikken og var gået til producenten, og efterladt en knap så venlig hilsen til ledelsen af butikken, og nok os fortalt historien andre steder. Kan man ikke håndtere kundeservice, og melde fra når man af den ene eller anden årsag ikke er service minded, så find et andet arbejde.
    Sagt på en anden måde, en given butiks arbejder er et direkte afbillede af butikken. Folk fejler, ja, fair nok. når folk fejler gentagne gange og der stadigt ikke tages affære over for arbejderen må man jo konkludere at butikken godkender det.

• #62   15. aug 2012 highflyer O_O næ tak du, jeg har RIGELIGT i mit eget græs. jeg kender godt til den der 'hver tredje uge'.... men det er heller ikke nok her... smiley jeg ønsker mig en husneger i julegave!

• #63   15. aug 2012 Jeg er iøvrigt 100% enig i Tass' sidste indlæg. -jeg kommer iøvrigt også til bellinge i dag og kigger (prøver) jeres bane smiley

Kommentér på:
Morfars garanti....

Annonce