{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

lidt smart meget billi {{forumTopicSubject}}

hej ..
jeg syntes selv at jeg har fundet på noget rat smart om ikke andet så sparer jeg en masse penge på idegen ..

vi kender alle de sokker/hylster til at trække udover demperne så der ikke kommer skit og møg ind og ødelækker demperen..
de er en rigti god ideg og det forlænger dempernes levetid med min 50% .. vilket jo er en god slat penge vis man ligesom mig helst kører med alo demper .
men de skide sokker som tit er i så ringe kavilitet at de ikke viger som de skal ...
så efter mange timers gumlen på problemet fandt jeg på at gå ned i br legetøj og købe en pose med aflange balonger . sådan en post koster 10 kr og der er til 8 - 10 stk demper . ...

jeg fandt ud af at vis man trækker den på i helstand går det rimligt nemt og når de så sider som de skal klipper men den ene ende af så man kan monter demperen ..
balongerne sider vilt godt og stramt og de holder faktis rigti godt og længe ..

så 10 kr så har du sokker på 8 - 10 stk demper ..

8 - 10 stk grundet at den pose jeg fande var med blande runde og lange balonger ..men rasten hygger ungerne sig med ...

syntes selv det er et godt lille spare tips . jeg ved at jeg har købt mine siste orginale demper sokker ...
men lad mig da hører om jeres mining om det .

hilsen gomme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt smart meget billi
Kommentér på:
lidt smart meget billi

Annonce