1.058 visninger
|
Oprettet:
FG : Snoren knækker {{forumTopicSubject}}
Hvilket den har en dårlig tendens til på min FG MT, når jeg skal starte den.
Nogen herinde der kan anbefale noget startsnor, der kan holde til at blive hevet i ?¿
Håber nogen herinde kan hjælpe mig, eftersom det er min første FG, men har ikke så meget forstand på det endnu.
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 47 RC-enheder: 10 Emner: 13 Svar: 137
Jeg har selv købt et ekstra komplet trækstart hus, fordi det er sq næsten altid det der går istykker eller bliver fyldt med snavs. så istedet for og sidde ude på marken og døje med det lort, er det sq noget nemmere, lige og klaske et nyt på, og så renovere det gamle når man kommer hjem.
Mvh/
Roadrunner
Mvh/
Uffe
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 69 Svar: 1.260
Nu har jeg ingen forstand på træk snore til en Benzin/nitro bil, men de tråde der er på de maskiner du snakker om, kan ikke bukkes så meget, og er rimligt stive..
Gå ned i trælasten og sig du skal bruge en stærk tråd f.eks. tilsvarene dem på en græsslåmaskine
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.628
Ps. husk at købe et trækstarterfilter til FG'en, så slipper du/i for at skulle skille trækstarteren ad hele tiden, og snoren holder også længere så.
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 973
Husk når du samler trækstarteren, at den IKKE må smøres med fedt eller olie, så samler den på lort, og vil holde op med at virke, specielt hvs du ofte kører i støvede omgivelser.
nov 2006
Følger: 79 Følgere: 78 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 187
FG : Snoren knækker