{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Kan ik få startet min bil.? {{forumTopicSubject}}

Hej har købt såen en HPI tror nok det er en 4.6 kubic.? Har ik så meget forstand på det for At være ærlig så søger en venlig sjæl der evt. kunne hjælpe mig elller kigge på det selvfølgelig for betaling. Vil bare gerne have den ud at køre.????
Nordjylland Aalborg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ik få startet min bil.?
  • #2   21. jun 2022 Ja godt med strøm på starter og nyt nitro, så burde den køre smiley

  • #3   21. jun 2022 Da jeg rodede med nitro, fandt jeg hurtigt ud af at elstart er en gave.
    Jeg rev fingrene til blods (...helt bogstaveligt...) på en trækstarter til min Inferno 4.6 US.
    Så købte jeg en starterboks, og vupti var jeg ude at køre.

    Nu skriver du ikke hvad det er for en HPI, hvad du har gjort for at starte den osv.
    Det kunne måske hjælpe på gode råd.


  • klaush
    klaush Tilmeldt:
    maj 2020

    Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 33
    #4   23. jun 2022 Syns ikke det er så slemt at hive i træksnoren. Har også en HPI, det er en 4.6 throphy truggy.

    Prøv at varme motoren op med en varmepistol.


  • #5   25. jun 2022 Se så er vi allerede ude i Georg Gearløs med varmepistoler.
    Det er rigtigt at trækstart bliver lettere med tiden, men specielt en dugfrisk motor der ikke er kørt til, kan være MEGET svær at starte med trækstarteren.


  • #6   26. jun 2022 Typisk dør de der rtr nitro modeller meget hurtigt.
    De er ikke behandlet korrekt med afterrun olie osv.
    Man kan prøve at tage “tændrøret ud” og give et skud wd 40, efter lige at have haft vendt den på hovedet. Svær at trække er fordi den er fyldt med brændstof eller stemplet ikke kører frit. Så bør den kunne hives ganske let.
    En nitro motor kræver man gider arbejdet, er egentlig simpel, men skal det have nogen køre glæde skal det indstilles og vedligeholdes.
    Jeg havde det kort, gad ikke lugten, arbejdet og larmen.
    Købte mig fattig i en dyr eksotisk motor, blot for at finde ud af der var meget mere smæk i el.


Kommentér på:
Kan ik få startet min bil.?

Annonce